חיילי פיקוד העורף ברמת ויז'ניץ (צילום: תדהר טויכר)
חיילי פיקוד העורף ברמת ויז'ניץ (צילום: תדהר טויכר)

מיום שני: חיילי פיקוד העורף ייפרשו בחיפה

ראש העיר עינת קליש רותם הרימה ידיים במאבק בקורונה, אך מציירת את המחדל כהישג: "זו גאווה גדולה שלנו שצוות הנהגת חיפה נבחר על ידי פיקוד העורף להיות שותף". במסגרת המבצע "ההר הירוק תמיד" ייפרשו בשכונות מאות לוחמי חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף

פורסם בתאריך: 3.10.20 17:48

ביום שני יתחיל בחיפה המבצע "ההר הירוק תמיד", שבמסגרתו תגיע לעיר חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף במטרה לסייע לחיפה לחזור להיות עיר ירוקה – כך הודיעה אתמול (שישי) ראש העיר עינת קליש רותם. לדבריה, "מטרת המבצע היא להוריד את רמת התחלואה בחיפה תוך ביסוס מודל עבודה שיוביל אחריו עוד ערים גדולות בארץ. זו גאווה גדולה שלנו שצוות הנהגת חיפה נבחר על ידי פיקוד העורף להיות שותף".

בפוסט שהעלתה בפייסבוק כתבה ראש העיר, שבגל הקורונה הראשון ייחסו לה בעיריית חיפה את שיעור התחלואה הנמוך: "בימים שבהם נדרשת אכיפה יותר קפדנית, אתם כותבים לי ומבקשים דווקא להקל. אתם מבקשים להשאיר את הפארקים פתוחים, לא לקנוס את מי שמגיע לחופים, מתחננים לא להקשות על החיים הקשים ממילא. אבל דווקא בימים אלה הייתי שמחה שנהפוך את המסר. במקום לשאול 'למה הם עושים לי את זה?' תשאלו 'איך אני יכול לעזור להם, ובעצם לכולנו?'".

 

 

עוד כתבה ראש העיר: "לצערי המציאות הקשה שטופחת על פנינו ומקשה על החיים שלנו, דורשת אחריות מכולנו. עיריית חיפה, עם כוחות מתוגברים של פיקוד העורף, וגם אתכם. רק ביחד נצליח".

קליש רותם הוסיפה כי חטיבת החילוץ וההדרכה תפעל ביחד עם העירייה, עם מחוז חיפה של פיקוד העורף, עם משטרת ישראל, עם מגן דוד אדום ועם משרדי הממשלה במגוון דרכים במטרה לצמצם את התחלואה בעיר. מחר (ראשון) בצהריים תתקיים ישיבה משותפת לכל הגורמים המעורבים, ומיום שני בבוקר ייפרשו בשכונות מאות לוחמי חטיבת החילוץ ויובילו פעולות הסברה, דיגום, פינוי חולים ועוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

54 תגובות
  1. חני

    מעניין לאזה שכונות ישלחו אותם
    הבדיחה תהיה שלשכונות הירוקות ולויזניץ לא יעזו להיכנס.

  2. גילי

    צהל עושה מה שהראשה בלי ראש לא עשתה. לכפות דרכי התנהלות עירוניים בשכונות הויז'ניזיציות שלא תעלה ותתרחב התחלואה באופן בלתי נסבל. התעוררת מאוחר מאאאאד גברת.

  3. אחד שיודע - גימלאי של העירייה

    ב-2007 עיריית חיפה, פיקוד העורף והמשטרה עבדו יחד בשילוב ידיים ובהצלחה גדולה.
    חבל, שרק עכשיו התעוררו בעירייה. אבל, טוב מאוחר יותר מאשר בכלל לא.

  4. יעקב אבידן

    הגיע הזמן להתעורר ראשת העיר . המצב בער בכי רע . בכיה לדורות . חתונות במגזר הדתי . איפה הפקחים באושר עד ובשכונות החרדיות . שם צריך לאכוף . עיר של 330000 תושהים ויותר . הפיקוח נסגר בשעה 20:00 בערב למה ?????
    אני משלם ארנונה למה אין שירות . הכבישים עם הבורות המדרכות הם כבר לא . כל העיר הזאת נעצרה מיום הבחירה בך . האמנו שאת תעשי שינוי . אבל טעינו בגדול חזרנו 30 שנה לאחור העיר מתה . החופים נכבשו על ידי תושבים מערים אחרות . כבר לא נעים לטייל בבת גלים בטיילת מה עשית לעיר שלנו

  5. הציבור הזחוח תמיד

    ההר הירוק תמיד – העיריה המביכה תמיד. במקום לעצור את ההפקרות עשיתם כלום. מועדונים ואולמות הפרו תקנות התו הסגול כי איש לא אכף אותן. אף עובד עיריה לא חילק קנסות ושום עסק לא נסגר חודשים רבים בהם הפרו את התקנות. איפשרתם לזה לקרות בעודכם חוגגים לעצמכם הצדעה אחרי הגל הראשון. הזחיחות לא תיאמן ואין לה קשר לממשלה ולנתניהו אלא לאופי הנמהר והזחיחות והטחמנות שלצערנו הפכו לסממן ההיכר של אזרחי ישראל. ורפיסות וחוסר אחריות וחוסר האכיפה סממן היכר של השיטור והעיריות.

  6. רמי

    היא פורשת את הצבא ברחבי העיר?!
    היא שולחת חיילים כדי לפקח על התנהגות תושבים?!
    איזה נזק נוראי נעשה לעיר, עכשיו כשהמלכנו על עצמנו סוציאליסטית

  7. קליש קחי דוגמא!

    עינת קליש צריכה ללכת לויז'ניץ ולעשות שם סדר ולא להטריד את האוכלוסייה החיפאית הנורמטיבית שגם ככה סובלת. איפה היתה ראשת העיר של חיפה עד עכשיו? פתאום היא נזכרת לנקוט בפעולה? חוץ מלפזר ברחבי העיר שלטי חוצות מטילי אימה בשחור ואדום זועק שמתריעים בהיסטריה מפני ״סכנה״ היא כמעט לא עשתה דבר. האם יכול להיות שקליש ראתה מה עשתה טל אוחנה בירוחם והתקנאה? טל אוחנה, ראשת המועצה של ירוחם, הפכה את העיר שלה מאדומה לירוקה. בישוב שבו כ-70% מהתושבים פוקדים בחגים את בתי הכנסת היא הותירה אותם נעולים והיתה גם הראשונה לסגור את בתי הספר והגנים. עכשיו ירוחם עיר ירוקה וחיפה אדומה. יש לקליש הרבה מה ללמוד מטל אוחנה, ראשת מועצה שמהווה דוגמא לגילוי מנהיגות והובלה בשעת משבר. למתעניינים מצורף לינק לכתבה על אוחנה שפורסמה השבוע בעיתון גלובס. קליש קחי דוגמא.
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001343979

  8. דניאל קאהן

    ראש העיריה הרימה ידיים וזה אומר כישלון גדול שלה בניסיון להילחם בוירוס כך גם בשאר העיניים בעיר קליש כישלון לעיר חיפה עכשיו מגיע פיקוד העורף לעשות את מה שהעירייה היתה צריכה לעשות וניכשלה.ניראה אם בבחירות הבאות הציבור יבחר בצורה נורמלית

  9. אוהד

    ילדינו לא התגייסו לצבא בשביל ליהיות השוטרים של המושחת מבלפור ומשתמש בתרוץ של "מגפה" להמלט מדין. בושה לראשת העיר קליש. יותר לא מצביע עבורה רק על שמכניסה צבא לעיר. פאשיזם.

  10. יעקב גור

    חיילים ברחובותזאת בושה לעיר וזה נובע מחוסר מנהיגות עירונית ןהעדר אכיפה עירוני

  11. ד״ר בר מעיין

    היא נכשלה בבעיות קלות יותר עד היום לא עשתה שום מהלך של שיםור בעיר ,חוץ ״מלנקות אורוות ״מישהו הישלה את עצמו שהיא תצליח להתמודד עם נגיף הקורונה

  12. יגיל

    העיקר שהיא תתחבא בראש המגדל שלה ותציץ רק לצילומים וגזירת סרטים.
    ראש עיר מרמה הכי נחותה שיש.
    יש לה הרבה מה ללמוד מראשי ערים אחרים כדוגמת ראש העיר ירוחם ואחרים.
    אבל היא לא מצליחה להתעלות על עצמה והרמה הנמוכה שהביאה איתה להנהגת העיר.
    התושבים בחיפה מתביישים שזו ראש העיר שלהם ומצטערים על הבחירה כיוון ששיקרו להם.
    וצביקה העיתון כלבו ומקומונים אחרים בחיפה לא משקרים הם מסקרים נכונה.

  13. חן

    החרדים שומרים על הכללים ….רק הזרם הקיצוני של
    אריה בליטנטל עושה מה שבא לו ….. כולם מצביעי יונה

  14. דניאל

    האמת? עד לבחירות בכלל לא שמעתי על קיומך…מקווה שזו הקדנציה הראשונה והאחרונה שלך. נכשלת בתפקידך עוד לפני פריצת מגפת הקורונה.

  15. חרדי משכונת הדר

    הרבה תגובות כאן זה על קהילת ויזניץ .אז רק שתדעו שזאת הקהילה החרדית היחידה שנלחמה בשביל יונה יהב גם בבחירות האחרונות .תפסיקו להשמיץ את קאליש.היא מקדמת את העיר הרבה יותר ציונה יהב המושחת של תיקן הוא אחד בשכונת הדר והפך אותה לשכונה של מסוממים.החרדים בשכונת הדר גרמו לה לשמור קצת על נורמות הורידו את אחוזי הפשיעה.תפסיקו לשבת בבית ולקטר נגד קאליש.השנאה מעוורת אתכם

  16. תושב

    אולי במקום לכתוב שטויות תעבדו את העובדה שאתם מראיין עיתון ותרימו ידיים מהמאבק המטופש שלכם נגדה.
    מה האינטרס?

  17. עינת פינוקיו

    אפס מאופס. בחרנו בך ואת כלום. לא עושה כלום ומשקורסת העיר את מתחבאת ומביאה את הצבא. ולחרדים, שהעלו אותך לשלטון, תסגרי בתי כנסת, סוכות לתלמוד תורה? לא. בטוח לא. רק תסתתרי לך שוב במגדל השן. תצאי להצטלם קצת, לא לעשות כלום טוב לעיר המתה הזו, ותמשיכי להרוס לנו את העיר ועכשיו גם את החיים. בושה.
    על החתום,
    בת כיתתך לשעבר.

  18. אפי

    חן צודק, אכן החמולה הפנאטית החרדית שבחרה ביהב היא זו שלא שומרת על הכללים
    החרדים השפויים מצביעי מיכי, שומרים על הכללים באדיקות רבה.
    כל הכבוד לקליש שעושה כל מאמץ להוריד את התחלואה בעיר
    ומי שמשמיץ אותה על תיגבור כוחות, עושה זאת ממניעים אינטרסנטיים

  19. עברייני קורונה

    תפסיקו לעשות את החרדים מסכנים הם הביאו זאת על עצמם ברגע שזילזלו בנגיף בדיוק כמו הערבים והדרוזים והנוצרים עם החתונות שלהם והמפגנים גם כן אף אחד מהצדדים לא דוגמא של כלום ממשיכים להתנהג כמו שהם באמת.. לא שמים על הממשלה סבבה אבל למה שאר האוכלוסייה צריכה להיפגע ממך המשבר הזה רחוק מלהיות מאחורינו תתאפסו על עצמכם שבו בבית ושימו מסכות בכל מקום

  20. לחבר כת רקלאביבי שכמובן דחף פה את השריטה שלו

    מצחיק אותי כת המטורפים כולל מאומתי קורונה שיוצאים להדבקה המונית בפולחני רקלאביבי שלהם עוד מעזים להאשים אחרים בהדבקה, שהם מהגורמים העיקריים לתפוצתה בכל הארץ. אין גבול למופרעים עכשיו אני רואה פה תגובה שהבן שלהם לא התגיעס לשרת את "המושחת מבלפור" לא חמוד הבן שלך מתגיעס לשרת את המדינה, את הממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות וגם אותך הוא משרת. פסיכוזה מוחלטת כשיפתחו הטיסות תעברו כולכם לברלין מכורתכם ותעזבו אותנו בשקט. באמת אין גבול להזיות ולעיוות של הכת שלכם.

  21. אזרחית ותיקה שהורגים אותה

    יופי סגרו אותנו בבתים לא פעילות גופנית לא פארקים
    הים למה סגור????
    נדבקים מהדגים?????
    אני שוחה כל יום בים והרבה פעמים המצילים שמרו רק עלי

    מענין אם למקומות של החרדים יכנסו לתת דוחות?????

  22. הדר

    עירייה כושלת עם מנהיגות כושלת ופעולות כושלות
    הלאה שילטון הכישלון!

  23. אחד שיודע

    כשלון גדול של ראש העיר !!! פיקוד העורף נכנס לפעולה רק כאשר יש קריסה של ניהול העיר כמו שהיה בבני ברק או בצפת ב 2006 – זה סימן רע מאד להנהלת העירייה

  24. שמשון

    כל הכותבים בעד קליש צבועים מרמה נחותה.
    היא עבריינית מורשעת אחרי משפט בבית משפט ואתם תומכים בה ובטח יוצאים להפגין נגד ביבי שעדיין לו הרשאות רק כתבי אישום.
    מלבד זאת היא חסרת כישורים אישיים וחדלת אישים שלא עשתה כלום אבל כלום לטובת העיר רק לטובת מקורביה וההבנה שלה בניהול ובכלכלה אפסי ואפילו הרסני. עושה רק נזק לעיר ופועלת רק לפי יועצים מנותקים והחרדים שבחרו בה .
    במקום לשבח ולהלל אותה ולהאשים את העיתון מוצע לכם להצתנע ולהתבייש. היא לא תמשיך להנהיג כאן אחרי הבחירות הבאות כי שיקרה ואימתה את התושבים ואלפים רבים נפגעו ממהלכיה.

  25. איציק

    ההכללות -מקוממות.הצבא ענק לקחו כמות מזערית ואנשים כבר לא שולחים את ילדייהם???בויז'ניץ הקפידו תקופה ארוכה מאוד על מרחק ומסכות מספיק אחד מבחוץ…ודי להכליל ולהשמיץ -כוחנו באחדותנו.מה יותר מסמל אחדות מהסוכה וארבעת המינים…

  26. יוסי , תמכור את הכינור ותפסיק לקטר.

    תלמד סוף סוף, שרוצים לשמור על בריאותך! קורונה אוהבת לנגן בכינור…שמעת?

  27. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מתבייש בשביל משפחתו של כל חייל שנאלץ לשתף פעולה עם משטרת אוחננה

  28. נמאס מההפקרות

    חיילים מהציבור שמתגייס ותורם למדינה ומשלם ארנונה, יאלצו לסכן בריאותם בחתול ועכבר אחרי הציבורים שעשו כרגיל דין לעצמם והביאו לתחלואה מהגדולות בעולם, שלא מתגייסים, לא תורמים רק לוקחים, לא משלמים ארנונה או שהיא חצי ושליש עם הנחות ופטורים ונשענים על שירותי רווחה. ההר געש הזה התפרץ והוא אק התחיל. מאסנו במגזרי הלקחת בלי לתת, שעושים מדינה בתוך מדינה ומערכת חוקים ותקנות אלטרנטיבית לעצמם. . הממשלה המתרפסת אישרה לאלפי בחורי ישיבות "מותתה קפסולות הרמטי" והחרדים נבחו על גמזו שלא יתערב ומה מעזים לדרוש בדיקות בישיבות, הם נבדקו לפני שנכנסו.. התוצאה אלפי אברכים חולי קורונה שהדביקו קרובי משפחה והכפילו בירושלים את המקרים הקשים 50% חרדים. למה ראשי הקהילות האלו לא מקבלים כתבי אישום ועומדים לדין על מה שעשו.

  29. כלהל

    אלו שמזחזלים בהנחיותצץ לשעת חרום שלא התלוננו. בשבדיה ובאוסטרליה כבר מקדימים אותנו. אה ואלו מדינות דמוקרטיות.

  30. נועה

    שמשון צודק ב 100%
    בחרו עבריינית מורשעת ! לראשות עיריית חיפה ומפגינים נגד מי שטרם הורשע.
    ועוד מרוצים ותומכים בעבריינית המורשעת שממשיכה בקו העברייני בניהול העיר .
    צביעות חיפאית שאין כמוהו. תתביישו.

  31. מדוע מצנזרים אותי?

    אוי דוד דוד…
    אני גר בסוג של שכונת מצוקה במערב חיפה.
    כמות האנשים שהולכים בלי מסכות מזעזע.
    מצידי שיבואו גם "המארינס" לקנוס ולירות…
    אגב, אתה סותר את עצמך. תקרא שוב את השטויות שאתה כותב.

  32. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה שאתם לא יודעים לקרוא, מדובר בפיילוט של פיקוד העורף!! למה אתם מתייחסים לכניסת הצבא כמו פלישת ארה"ב לעירק? אנחנו לא חיים באותה מדינה??? טוב מאוד שהצבא נכנס, שיעשה פה סדר

  33. שמשון

    אל תתחבא אנחנו יודעים שאתה עובד במוזיאוני חיפה
    אם יש לך משהוא נגד קליש תגיד בריש גלאי

  34. יודע חקלאי פיקח

    הסבר פניך לחייל. אני מתנדב להדריך את חיילי פיקוד העורף בניווט בעיר. לפי התמונה הם חושבים שהם ברמת ויז'ניץ. אבל לא – הם רק בתחילת רחוב ארלוזורוב, ויש להם עוד עליה רצינית עד ליעד. הופה היי!

  35. רשימה חלקית של הבעיות

    קיימות אינספור בעיר חיפה- סטגנציה מוחלטת והעדר טיפול שוטף:
    מצב תשתיות כבישים ומדרכות מחפיר. מצב שמסכן הולכי רגל ורכב. ייתכן שתביעה נזיקית על הפרת חובה תעשה את העבודה.
    הצפה גוברת של הימצאות חזירי הבר.
    היעדר אכיפה של תקנות הקורונה על עסקים ברחובות חיפה והעדר אכיפה על איזורי מגורים בם מצב של ליי דין וליי דיין.
    פיקוד העורף? לא לשם כך גוייסו החיילות/ים לצבא ההגנה לישראל.

  36. אנרכיפאי

    אין הצדקה להכניס את הצבא לעיר. העיריה מוזמנת לגייס מתנדבים לסייע בעבודת הסברה (ולמעשה – מדוע שהמדינה לא תסייע למובטלים-זמנית בעיר באמצעות העסקתם בתפקידים הזמניים הללו?) – כדי למלא את הצורך הזה. המשטר-הצבאי-למחצה אינו מתאים, ובוודאי שאינו משהו להתגאות בו. אני זוכר את קליש-רותם אומרת שמי שרוצה לעסוק בפוליטיקה ארצית – שייסע לירושלים; ומה יותר פוליטי מאשר צבא המדינה?

    לא למיליטריזציה של חיפה – לא בקורונה ולא בשגרה.

    נ.ב. – אנא אל תתייחסו לציבור החרדי כאילו מדובר במסה אחת של אנשים אשר מתנהגת באותה צורה. כפי שציינו גם המגיבים כאן – זרמים שונים (ופרטים שונים) בציבור החרדי מתנהגים בצורות שונות. את הביקורת יש להפנות לקבוצות המתקהלות ואינן זהירות, לא ל"החרדים האלה".

  37. בת ההרים

    חשוב לבצע אכיפה במקומות למצער מזון, בעיקר בחנויות מכולת קטנות, שם החלל סגור, אין איוורור, ולקוחות עומדים בצפיפות ליד הקופאי – ששם מסיכה רק על הסנטר. ייענו, לקישוט !!! כאלה חנויות ראיתי ברחוב אלנבי, או במרכז המסחרי בקרית אליעזר. חייבים לתת להן קנסות מרתיעים !!! לעשות שם ביקורי פתע, ולקנוס את בעלי החנויות המופקרים האלה. מועדים לשמחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר