רכב שקיבל דוח ברחוב חביבה רייך
רכב שקיבל דוח ברחוב חביבה רייך

תושבי חביבה רייך זועמים: פקחים מחלקים דוחות בשעות הערב

לטענתם של תושבי רחוב חביבה רייך בשכונת רמות רמז, פקחים של עיריית חיפה מגיעים בשעות הערב לרחוב שסובל ממצוקת חניה קשה ומחלקים דוחות. תושבת הרחוב: "אנשים חוזרים בערב מהעבודה ואין להם חניה. למה לעשות את זה?". העירייה: "איננו מבצעים במקום אכיפה יזומה אלא לפי תלונות של תושבים"

פורסם בתאריך: 1.12.20 13:57

זעם בקרב תושבי רחוב חביבה רייך בשכונת רמות רמז בחיפה בעקבות חלוקת דוחות חניה על ידי פקחים של עיריית חיפה בשעות הערב.

תושבים קיבלו אתמול (שני) בערב דוחות חניה ברחוב שסובל ממצוקת חניה קשה, והרוחות בקבוצות הווטסאפ השכונתיות התלהטו. כמה מהתושבים סיפרו ל"כלבו – חיפה והקריות" שאין זו הפעם הראשונה שבה פקחים מחלקים להם דוחות בסך של 500 שקל כל אחד דווקא בשעות הערב, ובשל כך הם מתארגנים להוציא עצומה שתוגש לראש העיר עינת קליש רותם, ואף שוקלים לקיים הפגנה במחאה על התנהלותה של העירייה.

"אני חוזרת הביתה בשעות הערב, ואין חניה בכל הרחוב", מספרת תושבת זועמת, "כולם מחנים את רכביהם על המדרכות, אבל לא מדובר בשעות שבהן עוברים ברחוב עם עגלות של תינוקות ואפשר לייחס את זה למפגע לעוברים ושבים. אנשים חונים בערב או בלילה, ויוצאים מהבית בשעות הבוקר המוקדמות. הפקחים של העירייה עוברים בכל הרחוב ודופקים דוחות. לפני חודשיים אוכלס בניין חדש, ומאז הם מגיעים לרחוב בצורה עקבית ומחלקים דוחות. במהלך חודש נובמבר קיבלתי כבר שני דוחות, וכל דוח הוא של 500 שקל".

תושבת נוספת שמתגוררת ברחוב חביבה רייך: "בקבוצת הווטסאפ של השכונה התושבים מתרעמים. זה ממש מטורף. אחת מהתושבות התעמתה אתמול עם פקח. זה לא הגיוני. אנשים חוזרים בערב מהעבודה, ואלו אנשים שעובדים בבתי חולים ובצבא, ואין להם חניה, אז למה לעשות את זה? זה לא מפריע לאף אחד".

 

 

תושב אחר ברחוב מספר כי אתמול הגיעו פקחים לרחוב לא פחות משלוש פעמים – בשעות 18:00, 20:00 ו-21:00: "בחודשיים האחרונים קיבלתי שלושה דוחות, שהאחרון שבהם היה לפני כמה ימים. הפקחים מסתובבים פה כל היום, כנראה בגלל הלשנות של דיירים. הפקח בעצמו אמר 'אני לא באתי סתם, דיירים הזמינו אותי'. אין לנו חניות בכל הרחוב, והולכים לבנות לנו כאן עוד בניינים. גם הציבו עמודים על המדרכות כדי שלא נוכל לחנות. כשאני חוזר הביתה ב-17:00 אחר הצהריים אני צריך לעשות עשרה סיבובים עד שמישהו יוצא. ככה כל יום".

יצוין כי בשנים האחרונות עובר רחוב חביבה רייך תהליך של התחדשות עירונית. מצוקת החניה במקום צפה ועלתה כבר לפני שלוש שנים, והתושבים התלוננו על תכנון לקוי. בעירייה נדרשו לא אחת לתת את דעתם על הנושא, אך עד כה לא נמצא פתרון לבעיה.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה מודעת למצוקת החנייה ברחוב ואינה מבצעת במקום אכיפה יזומה אלא לפי תלונות של תושבים במקרים שבהם מדובר בעבירות חניה חמורות המסכנות את הולכי הרגל או את התנועה בכביש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

27 תגובות
  1. כן ירבו !!! תקרעו אותם .

    רצו להיפטר מיונה הזקן. רצו מטאטא חדש
    תאכלו את הלקרדה

  2. עמודי קליש

    קליש הציפה את העיר ב"עמודי קליש" לחסימת כל חנייה אפשרית, מבלי לדאוג לחנייה אלטרנטיבית, ועכשיו ממלאת את הקופה בכספם של חסרי האונים.

  3. תושב מאוכזב

    הבזיון של העירייה בכל מה שקורה ברחוב הולך וגובר ונראה שאין כתובת אחת בעירייה שבאמת רוצה לעזור ..הייתי נוכח אתמול כאשר הפקחים הגיעו ורמת הטיפול שם היתה פשוט מבישה .. עשיתי את כל הניסיונות האפשריים להכניס לפרחים קצת שכל לראש אבל הם הגיעו חדורי מוטיבציה לחלק דוחות … פשוט בושה ..

  4. הענות סלקטיבית נוסח קליש

    העירייה, בניהולה של קליש, נענית בקושי, אם בכלל, לפניות התושבים, במקרים של עזובה, הזנחה ולכלוך ברחבי העיר והשכונות אך מזניקה פקחים לטפל בנואשי החניות.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וקליש ממשיכה לתת לקבלנים אישורים לבנייה נוספת בחביבה ללא פתרון לתשתיות ולחניות וזאת לאחר שבעבר היא בעצמה היתה באופוזציה וטענה שמה שנעשה בחביבה זה לא בסדר. עכשיו שהיא ראש עיר דואגת לקבלהים ולא לנו

  6. תושבת חביבה

    וקליש ממשיכה לתת לקבלנים אישורים לבנייה נוספת בחביבה ללא פתרון לתשתיות ולחניות וזאת לאחר שבעבר היא בעצמה היתה באופוזציה וטענה שמה שנעשה בחביבה זה לא בסדר. עכשיו שהיא ראש עיר דואגת לקבלהים ולא לנו

  7. גם אני חיפאית

    המרואיינים מכורים לכלי רכב, 2-3 למשפחה, ומבחינתם שכולנו נתחכך בפגושים שלהם או נסתכן בירידה לכביש, לא משנה אם מדובר במוגבלים פיזית / קשישים / עגלות / ילדים צעירים, ומבחינתם גם סבבה להשאיר את האוטו ככה בשמונה בבוקר או בשש בערב, שכל האחרים ייחנקו מבחינתם.

  8. ץחביבה סלאמס

    רחוב חביבה סלאמס, כבר מלא יד אפס מקום בקופסאות הפח שלכם. למי שאין מתחת הבניין 100 שכנים שלו חניה שמורה, הפתרון לחנות ברחובות אחרים וללכת ברגל. כשתלכו ברגל תגלו כמה מעצבן ומפריע להולכי רגל כשאתם מכריחים אותם לרדת לרחוב כי קופסת הפח שלכם "חייבת" להיות צמודה לבניין…
    'צטערים זה מה שקורה כשמהנדב העיר הכושל מאפשר 1200 דירות ברחוב שהיה מיועד לגדול ב600 דירות, סלאמס. חביבה סלאמס, ריש בין בניינים, זיהום אור, ואדי הרוס ורכבים על כל מטר פנוי עם פקק חצי שעה לצאת בבוקר. רציתם "עיבוי" קיבלתם.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושבים חוצפנים. נראה אתכם אומרים שזה לא מפריע לאנשים מוגבלים פיזית שצריכים להתנהל עם כיסא גלגלים בין המכונית שלכם ולהסתכן בירידה לכביש.

  10. חיפאי

    מי הגאון שהחליט לבנות בתי 10 קומות ברחוב מטר על מטר ולא לדאוג לחניה לתושבים. תכנון מטופש, אכיפה אכזרית, חבל!

  11. קובי

    רגע אז מי בעצם אחראי על התכנון הלקוי של הרחוב הזה? יהב? מצנע?

  12. גיא

    מי אתם שתחליטו מתי להורים עם העגלות ולנכים מותר או אסור לצאת? אני אישית נכה ויוצא לרחוב פעמים רבות ב-1 בלילה, ונאלץ לרדת שוב ושוב לכביש, אל מול מכוניות שנוסעות מהר ולא רואות אותי. וכן, גם ברחוב שלי יש בעית חניה – אז אם אני הנכה יכול לחנות רחוק בלי לחסום את המדרכה, גם אתם יכולים. המדרכה שייכת קודם כל להולכי הרגל.

    הזוי בעיני שהעיתון מגבה את האנוכיות הזו.

  13. לדעתי הכתבה מטעה.. מדובר בבריונים

    חניה על המדרכה, היא מעשה ביריוני שפוגע בחלשים: זקנים, נכים, ילדים ועניים. פשוט בושה שבריונים לוקחים להם המדרכה.

  14. היה היה רחוב חביבה רייך

    טמטום, רשע ותאוות בצע חברו להם יחדיו בפרוייקט הבניה שהביא להרס רחוב חביבה רייך. עצוב לראות פלצות מכוערת זו דווקא ליד הטכניון שבו שוכנת בכירת הפקולטות לארכיטקטורה בארץ.

  15. קניתי בכיתי ...

    ככה נראה רחוב של בורים שקנו בהזדמנות בתים עם ערייה תאבת בצע , אין יותר נמוך מזה !!!

  16. סובל ממצוקת חנייה בכרמל צרפתי

    אנשים מחנים על המדרכה ואז מתלוננים שהם מקבלים דוחות.
    זה כמו שאני אתפס בגניבה ואז יאשימו אותי שגנבתי
    אם אין לכם חנייה אז אז תמכרו את האוטו ותסעו בתחבורה ציבורית.

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה שטויות בכתבה אחת ..
    1. בעית החניה ידועה מראש
    2. כלל הבעיה נובעת ממר יהב שאישר שישה בנינים ללא חניה אחת !!! איך ? פתרונות הקסם לו
    3. צריך עכשיו לקחת אחריות על המפגעים של מר יהב ולתקן לטיפולך גברת קליש
    4. לפנות למבקר המדינהולכלל הגורמים לבדיקת הנושא
    5. להציף כל יום את כל העירייה בפניות כך אולי יאלצו להגיב לנושא זה .

  18. דין דין

    לקחו רחוב ועשו אותו גונגל אין חניה.ועכשיו שלחו את הפקחים לעשות דוחות.התושביםישאירו את הרכב ברחוב סמוך וילכו ברגל הביתה.

  19. רני

    אם הייתם ערבים לא היו עושים לכם דוח, תעברו לגור בשד׳ הציונות למטה ולכיוון הוואדי, לא יעשו לכם כלום, תחנו איך שבא לכם.
    וגם אצל החרדים בגאולה והסביבה זה מותר.
    בעיה שלכם!

  20. בלתי נסבל

    אישרו לקבלנים 10 קומות במקום 7. אישרו במקום בניין עם 12 דיירים לבנות שיכונים מפלצתיים עם 60 דיירים ומעלה כלומר יחס 1:5 ו1:6 שזה המון לרחוב חד סטרי צר וקטן.
    מישהו בטוח קיבל כספי שחיתות. עכשיו ברחוב יש כפול דירות מהתוכניות שאישרו אז עשו רווחים ענקיים על חשבון הקונים ויצרו מצוקה אדירה ופקקים.
    מי ישלם על ההרס הזה ומסכנים כל מי שבאו בהטעייה לקנות שם וסובלים

  21. ניר שובר

    אני מלקק לה את התחת מהבוקר עד הערב מקבל 35000 מקליש שהיא פח אשפה אמיתי .

  22. אזרח

    מה קשור לקליש. .? יהב ומהנדס העיר שלו אישרו.!!! היא זו שהתנגדה לפחות עכשיו יכולה לנווט ולא לאשר בניה רוויה וזה היא מוכיחה ברחוב ברל ואז"ר.גם טופולסקי זה של יהב!!!

  23. המצב מחדל תכנון

    חביבה סלאמס
    תחרות בין בקבלנים מי ידחוף יותר דירות למגרש
    נשאר רק לברר מה קיבלו לכיס במנהל ההנדסה לאשר מאות דירות תוספת ועכשיו זה ממשיך להרס של זלמן שניאור וברנר. יצטרכו רכבל כדי לחלץ משם תושבים ואני לא רוצה לחשוב מה יקרה במצב של שריפה ופינוי תושבים זה עהיה אסון גדול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר