טקס הדלקת נרות חנוכה בבית הכנסת ע"ש אלעד ריבן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
טקס הדלקת נרות חנוכה בבית הכנסת ע"ש אלעד ריבן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הדלקת נרות מרגשת בבית הכנסת ע"ש אלעד ריבן ז"ל

ראש העיר עינת קליש רותם וצביה ריבן, אמו של אלעד ריבן ז"ל שנספה באסון הכרמל, השתתפו בטקס הדלקת נר שישי של חנוכה בבית הכנסת הקרוי על שמו בשכונת רמת חן. קליש רותם: "אלעד, כנער מתנדב שעלה לכרמל כדי להציל חיים, הוא ההוכחה לנוער הנפלא שיש לנו בחיפה"

פורסם בתאריך: 16.12.20 09:44

ראש העיר עינת קליש רותם הדליקה אתמול (שלישי) נר שישי של חנוכה ביחד עם צביה ריבן, אמו של אלעד ריבן ז"ל, בבית הכנסת הקרוי על שמו בשכונת רמת חן. את הנרות הדליק רב בית הכנסת יוסף רוזנברג.

ריבן, שהיה בן 16 במותו, התנדב במערך כיבוי האש, וכשפרצה השריפה בכרמל לפני עשר שנים הוא הצטרף לכבאים במאמצים לכבות את האש, ושם מצא את מותו. ריבן היה מאמן הקראטה של שני ילדיה של ראש העיר, ושתי המשפחות – קליש וריבן – מתגוררות באותו הרחוב ושומרות על קשר מאז האסון.

קליש רותם אמרה בטקס: "אני זוכרת את חג החנוכה לפני עשור, ולעולם לא נוכל לשכוח את היום הנורא ההוא. זה היה אסון כבד לעיר ולמדינה. צביה, אני לא יכולה לדמיין אפילו מה עובר עלייך כאמא שאיבדה את בנה. את מודל להערצה לכולנו ואשה גדולה מהחיים. אלעד, כנער מתנדב שעלה לכרמל כדי להציל חיים, הוא ההוכחה לנוער הנפלא שיש לנו בחיפה".

צביה ריבן סיפרה בדמעות: "הבת שלי שואלת אותי למה לא עצרתי את אלעד ולא מנעתי ממנו לעלות לכרמל הבוער. אמרתי לה שהוא היה ילד של נתינה ועזרה לזולת, ואפילו אני כאמא שלו לא הייתי מצליחה לעצור אותו מלעזור לכוחות הכיבוי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר