המבנים שיצטרפו לפארק מדעי החיים (הדמיה: חברת מבנה)
המבנים שיצטרפו לפארק מדעי החיים (הדמיה: חברת מבנה)

אושרה הקמת שני מבנים חדשים בפארק המידע וההייטק

פארק המידע וההייטק צפוי להתרחב לאחר שעיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה אישרו הקמה של שני מבנים נוספים בפארק בעלות של 270 מיליון שקל. עבודות ההקמה יחלו בחודשים הקרובים וצפויות להימשך כשנתיים. והמבנים החדשים יכללו גם חניונים תת קרקעיים ושטחי מסחר והסעדה

פורסם בתאריך: 17.12.20 18:21

עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה אישרו הקמה של שני מבנים נוספים בפארק המידע וההייטק (לשעבר פארק מדעי החיים) בעלות של 270 מיליון שקל. עבודות ההקמה יחלו בחודשים הקרובים וצפויות להימשך כשנתיים. המבנים החדשים יכללו גם חניונים תת קרקעיים ושטחי מסחר והסעדה בקומת הקרקע, והקמתן תמומן במשותף על ידי החברה הכלכלית וחברת מבנה. תכנון המבנים הופקד בידיו של אדר' משה צור, שתכנן גם את המבנה הקיים.

בסיום הפרויקט כולו עתיד הפארק לכלול חמישה מבנים בשטח של 85,000 מ"ר. הפארק, שנמצא בבעלות משותפת של החברה הכלכלית ומבנה, הוקם כחלק מאסטרטגיה לפיתוחן של התעשיות עתירות הידע בחיפה, אשר עוסקות במחקר ופיתוח בתחומי הרפואה, הביולוגיה, הביוטק, הביואינפורמטיקה, הננוטכנולוגיה, ההנדסה החקלאית ועוד.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית: "הקמת המבנים החדשים תאפשר לחברות מובילות בתחום מדעי החיים להעביר את פעילותן לחיפה ולקבוע בה את מושבן. אין לי ספק שהמבנים החדשים שיוקמו יוסיפו עשרות מקומות עבודה איכותיים נוספים לעיר ויסייעו למשוך אליה קהל צעיר ואיכותי".

ראש העיר עינת קליש רותם: "אני שמחה וגאה לבשר כי השלב השני בקידום פארק מדעי החיים יוצא לדרך במתכונת עסקית וכלכלית יותר, משופרת, חכמה וזהירה, ומבלי להכניס את החברה הכלכלית להרפתקאות כלכליות מסוכנות. הביקושים לתעשיות עתירות ידע בחיפה הולכים וגדלים, כחלק מעבודה משמעותית שלנו. אנו פועלים להרחיב ולחזק את חיפה כמוקד הייטק מתקדם, ורושמים הצלחות משמעותיות בשנה האחרונה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ספרו אמת ולא יחצ

    העיריה נאלצת להקים בעצמה.. כי כמעט אף יזם לא פועל בעיר, זה מה שרציתם לומר?
    5 מליון שקל ירדו לטמיון על מיתוג "פארק מדעי החיים" ואז שוב משנים שם ושוב מבזבזים על פרסום ומיתוג, זה מה שרציתם לספר?
    חצי מהחברות בבניין הראשון עברו מתוך חיפה ולא אל חיפה, זה מה ששכחתם לציין?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה רבה ליונה יההב ומצנע שיצרו סטגנציה בעיר והבריחו את כל היזמים. עכשיו קליש במקום לפתח את העיר נאלצת לנקות אחריהם את הבלאגן שהשאירו לה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר