נצ"מ אלי לוי והמפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי (צילום: דוברות המשטרה)
נצ"מ אלי לוי והמפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי (צילום: דוברות המשטרה)

מעתה יש לומר: ניצב משנה אלי לוי

מהיום זה רשמי: העיתונאי אלי לוי מונה לדובר המשטרה ולסגן ראש חטיבת הדוברות במשטרה והוענקה לו דרגת ניצב משנה. ביום שישי הקרוב יגיש לוי בפעם האחרונה את התוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה

פורסם בתאריך: 26.4.21 22:45

העיתונאי אלי לוי מונה היום (שני) באופן רשמי לדובר משטרת ישראל והוענקה לו דרגת ניצב משנה. בנוסף ישמש לוי סגן ראש חטיבת הדוברות במשטרה.

לוי משמש עיתונאי זה יותר מ-20 שנה. את הקריירה העיתונאית שלו החל במקומונים "כלבו – חיפה והקריות" ו"רצוי מצוי" של רשת שוקן. בהמשך שימש כתב רדיו חיפה, ומתקופה זו זכורים שידוריו ממלחמת לבנון השנייה, עת נפלו מטחי טילים על העיר, כתב "עדשה מקומית" בטלוויזיה בכבלים וכתב העיתון "מעריב" בחיפה.

ב-2010 מונה לוי לכתב חיפה והצפון של ערוץ 10 דאז, איתו המשיך גם בגלגולו החדש, כערוץ 13. ב-2013 נקרא על ידי מנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס ז"ל להגיש את תוכנית הדגל של התחנה, "זירה חופשית", ביחד עם כתב ערוץ 12, יוסי מזרחי. לאחר עזיבתו של מזרחי ועד היום הגיש את התוכנית לצד ענבר דותן. ביום שישי הקרוב יגיש לוי בפעם האחרונה את התוכנית.

 

 

במסגרת עבודתו העיתונאית זכה לוי ב"פרס מארק ביאנו ז"ל" על סיקור מלחמת לבנון השנייה ברדיו חיפה וכן בפרס הרדיו בכנס אילת של אגודת העיתונאים של תל אביב על הגשת התוכנית "זירה חופשית". את פרס זה חלק עם מי שהיה אז שותפו לתוכנית, יוסי מזרחי.

השמועות בדבר מינויו של לוי לדובר המשטרה החלו לרוץ עוד בתחילת החודש, אולם הוא העדיף לא להגיב על כך. אמש, ראשון, פורסם, כי לוי הודיע לערוץ 13 על עזיבתו לטובת התפקיד החדש בשורות המשטרה. בטקס המינוי שנערך היום בנוכחות מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, הוענק ללוי כתב המינוי והדרגות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר