ארוחת איפטאר בליאו באק (צילום: אורית דוב רומאו)
ארוחת איפטאר בליאו באק (צילום: אורית דוב רומאו)

בליאו באק ציינו את הרמדאן באירוע עם מנהיגי כל הדתות

במתנ"ס ליאו באק התקיימה ארוחת איפטאר (הארוחה המסיימת את הצום היומי) של חג הרמדאן בהשתתפות סגנית ראש העירייה הטרייה, שהירה שלבי. האירוע כלל הופעה הרכב נגנים יהודים וערבים, ברכות של מנהיגי הדת השונים וארוחה עם מבחר מטעמים וקינוחים ברוח הרמדאן, שהכינו פעילי שכונת עין הים - ואדי אלג'מאל

פורסם בתאריך: 6.5.21 15:26

מנהיגים רוחניים מכל הדתות בחיפה נפגשו ברחבת הדשא של מתנ"ס ליאו באק בכרמל הצרפתי לאירוע ארוחת איפטאר (הארוחה המסיימת את הצום היומי) של חג הרמדאן. את האירוע ארגנו מתנ"ס ליאו באק בשיתוף USAID. האירוע התקיים במעמד סגנית ראש העירייה, שהירה שלבי, והשתתפו בו יהודים וערבים, מוסלמים, בהאים ונוצרים, כחלק מקירוב לבבות והיכרות עם המורשת ומנהגי חודש הרמדאן.

את הדתות השונות ייצגו באירוע האמיר מוחמד שריף עודה, ראש העדה האחמדית בשכונת כבביר, – השיח' וזיר אמון, מזכיר מועצת שלום עולמי מהעדה הדרוזית,  האב ויליאם אבו שקארה, כומר העדה היוונית-קתולית בחיפה, תושב שכונת עין הים, האב דייראר הובאקימאן, כומר העדה הארמנית בחיפה, האב חאתם שחאדה, ראש הכנסייה האנגליקנית בחיפה, שירווין סיטאריה, סגן המזכיר הכללי של הבהאים בחיפה, סמיר רושדי, נציג המרכז הבהאי העולמי במצרים ובבחריין, הרב אופק מאיר, רב רפורמי ומנכ"ל מרכז החינוך ליאו באק, הרב דוד מצגר, לשעבר יו"ר המועצה הדתית של חיפה והרבנים דוד אבו חצירה ורפאל אוחנה.

 

 

האירוע כלל הופעה של להקת "תופי השלום" – הרכב נגנים יהודים וערבים, ברכות של מנהיגי הדת השונים וארוחת איפטאר עם מבחר מטעמים וקינוחים ברוח הרמדאן, שהכינו פעילי שכונת עין הים – ואדי אלג'מאל.

מנכ"ל ליאו באק, הרב אופק מאיר: "חיפה היא מודל לדו קיום ואצלנו, בליאו באק, מקרבים בין הלבבות ובונים קהילות משותפות, מחנכים לשותפות, לסובלנות ואחווה בין כל הדתות, הזרמים והמגזרים השונים בחברה הישראלית. אני מברך על החברות הטובה, השכנות הנפלאה והחיים משותפים ביחד. מרכז החינוך ליאו באק ממשיך לפעול במלוא המרץ בפעילות קהילתית למען תושבי שכונות עין הים, הכרמל הצרפתי ומערב חיפה".

שלבי: "מחמם את הלב לראות את מרכז החינוך ליאו באק מחבק את פעילי עין הים – ואדי אלג'מאל וממחיש את השותפות האמיתית, ומרקם היחסים המתמשך בין הקהילות בשכונה יקרה זו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר