עינת קליש רותם ויעקב פיינגולד (צילומים: עופר וקנין, ראובן כהן)

קליש רותם פיטרה את פיינגולד מראשות דירקטוריון אתו"ס

במכתב ששלחה הבוקר קליש רותם ליעקב פיינגולד היא מודיעה לו הפסקת כהונתו כיו"ר אתו"ס לאלתר. פיינגולד בתגובה: "המכתב בלתי חוקי בעליל. מוניתי ליו״ר הדירקטוריון על ידי מועצת העיר, ורק היא זו שיכולה לפטר אותי. הכל נובע מאינטרסים אישיים ולא ענייניים ומקצועיים"

פורסם בתאריך: 6.5.21 14:23

הבוקר (חמישי) שלחה ראש העירייה עינת קליש רותם מכתב לחבר מועצת העיר יעקב פיינגולד, שבו היא מודיעה לו על הפסקת כהונתו כיו"ר דירקטוריון אתו"ס.

לשון המכתב: "בהתאם לסמכות הנתונה לי מכוח תקנון החברה והוראות הדין, הנני מודיעה לך בזאת על ביטול מינויך כיו"ר הדירקטוריון של חברת אתו"ס ועל הפסקת כהונתך כיו"ר לאלתר. יובהר, כי אין באמור כדי להפסיק את כהונתך כדירקטור בחברה והוא נותר ללא שינוי".

 

 

מוסיפה קליש במכתבה: "בהתאם להוראות ולסמכויות הנקובות בתקנון, הח"מ (קליש רותם – ב"כ) תכהן מעתה כיו"ר הדירקטוריון בחברה. בנוסף ועל פי הוראות התקנון, הנני ממנה את מ"מ וסגן ראש העיר נחשון צוק, המכהן כיום כדירקטור בחברה, לסגן יו"ר דירקטוריון החברה".

קליש מסיימת את מכתבה: "ברצוני להודות לך על שירותך ועשייתך כיו"ר דירקטוריון החברה במשך למעלה משנתיים ומחצה, ובטוחתני כי תמשיך ותתרום מידיעותיך וניסיונך בחברה גם בתור חבר דירקטוריון מן המניין".

פיינגולד מסר בתגובה: "הופתעתי לקבל את מכתבה הבלתי חוקי בעליל של ראש העיר. עו"ד רשף חן, שהיה היועץ המשפטי של עיריית חיפה, ייצג אותי בהליך ויגיב במכתב ישיר לראש העיר. ברצוני לציין, כי מוניתי ליו״ר הדירקטוריון על ידי מועצת העיר, ורק היא זו שיכולה לפטר אותי. ולסיום, הכל נובע מאינטרסים אישיים ולא עניניים ומקצועיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אילנה א'

    חשבתי שיש לפגוש אדם ולהסביר לו מדוע יפוטר, לאפשר לו לברר , לתקן. אצל הגברת קליש יש רק ניר מכתבים/ הודעות, מאחוריהם אין בני אדם

  2. יוכבד

    דיי! מספיק עם הפיטורים הסדרתיים שלך, מחלקות ואגפים אינם מתפקדים כראוי בגלל ההחלפות התכופות של בעלי תפקידים מנוסים.

  3. חיפאי

    טוב מאד. אתו"ס הוא אירגון כושל שמנע תרבות מתושבי העיר. צריכים לעשות שם ניקיון יסודי וטוב שקליש עשתה את הצעד הראשון. גם לנו החיפאים מגיעה תרבות.

  4. עדנה, כרמל

    מהלך רצוי ומתבקש. כל הכבוד לקליש, חיפה איתך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר