מרכז החינוך ליאו באק (צילום: בועז כהן)
מרכז החינוך ליאו באק (צילום: בועז כהן)

מפקח מטעם ההורים יוכל לעקוב אחר העבודות להסרת האזבסט בליאו באק

מסתמנים המתחמים החילופיים, בהם ילמדו התלמידים בעת העבודות: כיתות היסודי ילמדו ברמת הנשיא. ילדי שני הגנים במרכז רות או במתחם אמיל זולה או במתחם חטיבת הנעורים או ברמת הנשיא. עדיין לא ברור היכן ילמדו תלמידי החטיבה העליונה

פורסם בתאריך: 18.7.21 14:37

המשרד להגנת הסביבה יאפשר למפקח מטעם ההורים לעקוב אחר תוצאות דיגומים וכן להיכנס לאתר העבודה להסרת האזבסט בליאו באק. כך עולה ממכתב ששלחה מנהלת אגף אסבסט ורישום כימיקלים במשרד להגנת הסביבה, רעות רבי, לחברת שקמונה.

רבי כתבה: "בעבודה זו, שרגישותה ברורה למשרד להגנת הסביבה, בכוונת המשרד לבצע פיקוח בתדירות מוגברת, הן באתר העבודה והן בבדיקה משרדית של דיווחי הקבלן והמפקח ובמעקב אחר תוצאות הדיגום שיבוצעו. באשר לבקשת ההורים לאפשר גישה של מפקח מטעמם למסמכים ולתוצאות דיגומים, כפי שנכתב בפנייתם מיום 25 ביוני, הדבר יתאפשר, ואופן העברת המידע ייקבע בהמשך. יובהר, כי ניתן יהיה לאפשר כניסת מפקח אזבסט פריך מורשה על ידי המשרד לאתר העבודה, בכפוף לתיאום עם המשרד באופן שלא יפגע בהתנהלות השוטפת של אתר העבודה. אין כל מניעה לבצע דיגום מעבר לקבוע בהיתר מחוץ לאתר העבודה וכן בתוך המבנה לאחר סיום העבודה ומתן אישור אכלוס על ידי המפקח".

 

 

במקביל, הודיע מרכז החינוך ליאו באק להורים על המתחמים החילופיים לילדי בית הספר. חטיבת כיתות היסודי ילמדו בבית הספר רמת הנשיא. עבור ילדי הגיל הרך (שני הגנים במתחם הקמפוס הראשי) ישנן מספר אפשרויות ביניהן מרכז רות, מתחם אמיל זולה, מתחם חטיבת הנעורים וכן נבדקת האפשרות כי יהיה זה בית הספר רמת הנשיא ביחד עם תלמידי היסודי. בנוגע למיקום החילופי לתלמידי החטיבה העליונה, נאמר בהודעת מרכז החינוך, כי הם פועלים בכמה מישורים, וכי "הנושא עדיין לא בשל לפרסום".

עוד מהודעת המרכז להורים: "לכל הגורמים השותפים בפרויקט ברור באופן חד משמעי – פעילות בית הספר תחודש רק לאחר שייערכו הבדיקות המחמירות ביותר ויתקבל האישור לכך מהמשרד להגנת הסביבה שהמתקן בטוח ונקי לחלוטין. אנו ערוכים לביצוע הפרויקט וממתינים לביצוע מהלכים לקידומו על ידי עיריית חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר