פיזיותרפיה (צילום: Wavebreakmedia/depositphotos.com)
פיזיותרפיה (צילום: Wavebreakmedia/depositphotos.com)

מבוטחי מכבי מתלוננים: קובעים לנו תור לפיזיותרפיה רק לעוד חצי שנה

מבוטחים של מכבי שירותי בריאות נאלצים להתמודד עם היעדר זמינות של תורים במכוני הפיזיותרפיה של קופת החולים. מבוטחת: "חמישה חודשים להמתין לטיפול? מה עושה מי שאין לו כסף ללכת לרפואה פרטית?". ממכבי נמסר: "המכונים מעניקים מענה מיטבי, זמן ההמתנה הממושך לתורים הוא אתגר לאומי ששותפות לו כל קופות החולים"

פורסם בתאריך: 29.11.22 09:35

מבוטחים רבים של מכבי שירותי בריאות בצפון מתלוננים לאחרונה על מחסור חמור בתורים במערך הפיזיותרפיה של קופת החולים. לטענתם של המבוטחים, ההמתנה לתור עשויה להיות חמישה ואף שישה חודשים, ולכן פונים רבים מהם לרפואה הפרטית כדי לקבל את הטיפול הנדרש. יצוין כי חלק מהמבוטחים עברו ניתוחים, והצורך שלהם בטיפולי פיזיותרפיה הוא הכרחי לצורך השיקום והחזרה לשגרה.

מ"נ, מבוטח של מכבי: "זה פשוט הפך להיות בלתי נסבל ובלתי הגיוני. אני אחרי ניתוח ברגל ולא מצליח לקבוע תור לטיפול. במערך התורים קבעו לי תור לעוד חצי שנה. זה אבסורד. הם בעצם מחייבים אותי לפנות לטיפול פרטי שעולה הון תועפות. מצער שככה הם מתנהגים. אני אובד עצות".

 

 

ג"ס, מבוטחת נוספת: "עברתי ניתוח ביד ואני חייבת טיפולי פיזיותרפיה כדי לחזור לעבוד. אני עובדת עם הידיים, ובלי טיפולים אין לי סיכוי לחזור לעבודה, אבל במוקד קבעו לי תור אי שם באפריל 2023. זה הגיוני? חמישה חודשים להמתין לטיפול? מה אני אמורה לעשות בזמן הזה? מה עושה מי שאין כסף ללכת לרפואה פרטית? מה עושה מי שאין לו כוח לצעוק ולזעוק? עצוב שכך נראית הרפואה שלנו".

ממכבי נמסר בתגובה: "מכבי מציעה פריסה רחבה של שירותי פיזיותרפיה בחיפה והסביבה, ומפעילה שלושה מכוני פיזיותרפיה גדולים ומאובזרים בציוד חדשני ומתקדם בגרנד קניון, בהדר ובנשר. המכונים מעניקים מענה מיטבי לכל מטופלי מכבי הזקוקים לטיפול פיזיותרפי בהתאם לצורך ולפי דחיפות רפואית. לדוגמה – מטופלים לאחר ניתוחים מתקבלים בדחיפות גבוהה. נוסף על כך מציעה מכבי לחבריה בכל הארץ שירות חדשני של טיפולי פיזיותרפיה מרחוק באמצעות וידאו, למטופלים העונים לקריטריונים. יש להדגיש כי זמן ההמתנה הממושך לתורים במקצועות הבריאות הוא אתגר לאומי ששותפות לו כל קופות החולים, ונדרשת תוכנית לאומית רחבה על מנת להתמודד עם סוגיה זו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מירב

    השרות במכבי הפך להיות בלתי נסבל. תורים ארוכים, התחייבויות שלא מאושרות, כדאי להתחיל לחשוב על עזיבה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש ככה. שרות בלתי נסבל, ושבן יקר במיוחד שלא בדיוק מועיל

  3. השטיח המעופף

    קופ"ח מכבי מציעה סטנדרט טיפול ויחס מקצועי טוב לציבור, אך מבחינת זמינות רופאים וביצוע פרוצדורות השירות שלהם לוקה בחסר. גם מבחינת בירוקרטיה פעמים רבות החוויה איתם ממש לא מוצלחת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר