פרופ' אבינעם שירן וד"ר קרן זיסמן (צילום: אלי דדון)
פרופ' אבינעם שירן וד"ר קרן זיסמן (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש לשירות הצנתורים בכרמל

לתפקיד מונה ד"ר קרן זיסמן, שבמסגרת תפקידו יהיה אחראי על קידום תחום הצנתורים בכרמל. ד"ר זיסמן: "נמשיך להצעיד את המערך הקרדיולוגי של כרמל להצלחות רבות"

פורסם בתאריך: 11.12.22 12:39

ד"ר קרן זיסמן, רופא בכיר במערך הקרדיולוגי של המרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל שירות הצנתורים של בית החולים ויעבוד לצדו של מנהל יחידת הצנתורים פרופ' רונן יפה. כתב המינוי הוענק לד"ר זיסמן באירוע שנערך במשרדי הנהלת בית החולים על ידי מנהל המערך הקרדיולוגי פרופ' אבינעם שירן ומנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג. עוד השתתפו באירוע יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן וסגני מנהל בית החולים ד"ר שני ברוש וד"ר בני רביב.

ד"ר זיסמן סיים לימודי רפואה בטכניון והתמחה ברפואה פנימית והתמחות בקרדיולוגיה בכרמל. הוא עשה פלושיפ בבית החולים סניברוק בטורונטו, קנדה, בצנתורים מורכבים וב-TAVI, ובשנים האחרונות הוא משמש רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ לב וביחידת הצנתורים בכרמל.

 

ד"ר זיסמן וחברי הנהלת בית החולים בקבלת המינוי (צילום: אלי דדון)

ד"ר זיסמן וחברי הנהלת בית החולים בקבלת המינוי (צילום: אלי דדון)

 

במסגרת תפקידו יהיה אחראי ד"ר זיסמן על קידום תחום הצנתורים בכרמל, צנתורי לב ימניים, טיפול ביתר לחץ דם ריאתי, TAVI, השתלת מסתם בגישה מלעורית ועוד. "אני מאמין, שביחד עם רופאי המערך נצעיד את המערך קדימה בתחום הקרדיולוגיה הפולשנית, צנתורים מורכבים, TAVI וצנתורי לב ימין", אמר ד"ר זיסמן, "אני מביא איתי לתפקיד ניסיון רב, יושרה מקצועית, דרך ארץ ויחסי אנוש מצוינים".

ביחידת הצנתורים בכרמל מבוצעים כ-1800 צנתורים בשנה. ביחידה מושם דגש על צנתורים מורכבים והתערבויות בעורק הראשי של הלב ונעשה שימוש במקדחה לקידוח בעורקים מסוידים ביותר, שימוש בתמיכה מודינמית מורכבת (אימפלה) וכמובן TAVI. בכרמל בוצעו עד היום יותר מ-1000 צנתורי TAVI, ובית החולים נחשב לאחד מבתי החולים המובילים והמקצועיים ביותר בישראל בתחום.

 

ד"ר קרן זיסמן (במרכז) במהלך צנתור (צילום: אלי דדון)

ד"ר קרן זיסמן (במרכז) במהלך צנתור (צילום: אלי דדון)

 

בנוסף, יחידת הצנתורים של כרמל מחוברת לקהילה, ורופאי היחידה רואים את החולים בקהילה במרכזים הרפואיים של כללית בלין ובזבולון ולאחר מכן מצנתרים אותם בכרמל.

ד"ר זיסמן מספר, שכבר בגיל צעיר הוא ידע שהוא רוצה להיות רופא. הוא גדל בבית של רופאים, אביו, ד"ר ישראל זיסמן, שעלה מבולגריה, היה רופא משפחה מוכר ואהוב בקהילה בטירת כרמל ובמשך כשמונה שנים שימש המנהל הרפואי של מחוז חיפה של כללית. ד"ר זיסמן האב שילב את הניהול עם המגע האנושי, ובנו רואה באביו מודל לחיקוי.

 

 

ד"ר זיסמן מאמין כי העתיד של המחלקה נמצא בפתיחת חדר צנתורים שלישי בקרוב, דבר  שיאפשר ביצוע פעולות היברידיות בחולים מורכבים ויאפשר התערבות פולשנית במסתמים האאורטלי והמיטראלי.

במקביל, ד"ר זיסמן ימשיך לנהל את מערך ההחייאה של בית החולים, כולל מערך ההכשרה, שמכשיר, בנוסף לרופאים והצוות הסיעודי, גם את הצוות הפרא-רפואי (טכנאי רנטגן, סניטרים), והכל כדי לתת פתרון מיידי לכל חולה שיזדקק לטיפול במצב חירום.

ד"ר זיסמן (50) אוהב אופני שטח ובזמנו הפנוי הוא רוכב בסינגלים ביערות הכרמל. הוא חובב שחמט, טיולים משפחתיים וזמן איכות עם המשפחה והילדים. הוא מתגורר בחיפה, נשוי ללינור ואב לארבעה ילדים, שכולם נושאים שמות הרים: מוריה (16), כרמל (14), נבו (9) וסיני (7).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר