השוטר ערן משעלי בנקודת המשטרה בכרמל (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)
השוטר ערן משעלי בנקודת המשטרה בכרמל (צילום: ירון חזן, דוברות המרכז הרפואי כרמל)

חדש במרכז הרפואי כרמל: שוטר קבוע

בהמשך לאישור הממשלה להצבה של עמדות שיטור בבתי החולים על מנת למגר את האלימות נגד הצוותים הרפואיים, נקודת השיטור במרכז הרפואי כרמל תאויש על ידי שוטרים שיפעלו לתת מענה מיידי באירועים פליליים ובאירועי אלימות. כמו כן ייתנו השוטרים שירותי משטרה לעובדי בית החולים ולמבקרים בו

פורסם בתאריך: 1.2.23 15:06

במרכז הרפואי כרמל הוצב שוטר שיסייר באופן שוטף בחדרי המיון, במחלקות, במכונים ובשטחים נוספים בבית החולים.

במאי 2022 אישרה הממשלה הצבה של עמדות שיטור בבתי החולים על מנת למגר את האלימות נגד הצוותים הרפואיים ולהגביר את ההרתעה נגד פורעים שגורמים נזק רב – פיזי ורגשי – לאנשי צוות, לציוד ולתשתיות בבתי החולים. נקודת השיטור בכרמל תאויש במהלך השבוע על ידי שוטרים שיפעלו לתת מענה מיידי באירועים פליליים ובאירועי אלימות. כמו כן ייתנו השוטרים שירותי משטרה לעובדי בית החולים ולמבקרים בו.

רס"ב ערן משעלי משרת במשטרה משנת 1998, וכעת הוא משמש כסייר בכרמל. "אדאג לשמור על הסדר ועל הביטחון בקרב אנשי צוות בית החולים והאזרחים שפוקדים אותו. אני רואה זאת כשליחות להחזיר בעיקר לצוות הרפואי את הביטחון האישי של כל אחד מהם. משטרת ישראל תפעל בנחישות כלפי כל אדם שינהג באלימות כלפי צוותי הרפואה ותעמיד אותו לדין".

 

 

מנהל מחלקת הביטחון בכרמל ניר רוגר: "הצבת שוטר בבית החולים מהווה מכפיל כוח משמעותי ליחידת הביטחון בכרמל. זהו שינוי דרמטי הן בהיבט היכולות והן בהיבטי הסמכויות. שוטר בית החולים מביא עמו ניסיון רב בטיפול באירועים ובעבודה מול אזרחים. אני מברך על שיתוף הפעולה שיעניק סביבת עבודה בטוחה יותר לאנשי הצוות ולמטופלים".

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "אני שמח שהמאבק שלנו נשא פרי. אני מברך על שיתוף הפעולה המצוין עם משטרת ישראל, שבוודאי יביא לחיזוק תחושת הביטחון ולמניעת אלימות. מגיע לצוותים הרפואיים שלנו, שעושים פעילות מצילת חיים, הגנה מפני אלימות מכל סוג, ונעשה הכל על מנת להגן עליהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחמד

    טוב שלא הביאו פלוגת מג"ב.
    שיתחילו לתת למתמחים שעות שינה נורמליות ולהפעיל את המרפאות והבדיקות גם במשמרת לילה וכולם יהיו רגועים יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר