צוות מערך האיכות עם יפתח רוזי, מנהל מערך הלוגיסטיקה (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)
צוות מערך האיכות עם יפתח רוזי, מנהל מערך הלוגיסטיקה (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)

יום קידום האיכות התקיים במרכז הרפואי כרמל

את תוכנית האיכות של בית החולים מוביל צוות מערך האיכות, בניהולה של ד"ר שרון קמה. מדי שנה זוכה בית החולים בציונים לשבח על הישגיו הן בתחום האיכות הרפואית והן בתחום בטיחות הטיפול

פורסם בתאריך: 27.3.23 15:13

במרכז הרפואי כרמל ציינו השבוע את חשיבות ההובלה של תחום האיכות ובטיחות המטופל והטיפול רפואי ביום שכולו הוקדש לקידום ערכים אלה. את תוכנית האיכות של בית החולים מוביל צוות מערך האיכות, בניהולה  של ד"ר שרון קמה, ומדי שנה זוכה בית החולים בציונים לשבח על הישגיו הן בתחום האיכות הרפואית והן בתחום בטיחות הטיפול.

ד"ר שרון קמה וצוות האיכות עם משחק הטריוויה במחלקות (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)

ד"ר שרון קמה וצוות האיכות עם משחק הטריוויה במחלקות (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)

"אנחנו 'מתבגרים' בנושא העיסוק באיכות בבית החולים כל הזמן", אמר בפתיחת יום האיכות ד"ר אבי גולדברג, מנהל בית החולים, "אם פעם זה נתפס כמשהו שמתבטא רק בלעשות רפואה טובה ולעבור את מבדקי ה-JCI, כיום אנחנו רואים מהי איכות בכל מה שאנחנו עושים כל הזמן ושואפים להטמיע תרבות של איכות בארגון. זאת הדרך שאנחנו נמצאים בה ואנחנו עושים התקדמות מאוד יפה, באמצעות שיתוף פעולה מצוין של מערך האיכות עם כל הגורמים בבית החולים. בשביל להצליח בכך, נדרשת ראייה שמבינה, מכילה, חושבת ויודעת להתבסס על נתונים, ואני רואה את הדברים האלה קורים מול העיניים כאן, בכרמל".

 

 

את העובדים קיבלו בבוקר יום האיכות צוותי מערך האיכות, הנהלת הסיעוד וההנהלה הרפואית, שהציגו את הפרויקטים המובילים של המחלקות בתערוכת איכות מרשימה. בהמשך ולאורך כל היום, כל הצוותים במחלקות וביחידות בבית החולים השתתפו בפעילויות שונות. הצוותים הוכיחו שוב ידע ומסירות למתן טיפול מיטבי במטופלים.

במהלך היום התקיימו שתי הרצאות העשרה מרתקות: הרצאתו של פרופ' עמי פישמן בנושא "למה כל כך קשה לשנות תרבות?" והרצאתה של עו"ד עפרית ברנע בנושא "סוגיות משפטיות, ייפוי כוח רפואי מתמשך והנחיות רפואיות מקדימות". מטרת ההרצאות הייתה להעמיק בנושא ההובלה של תרבות בטיחות ולהעמיק ידע בכל הקשור לקבלת החלטות בסוף חיים, כדי לסייע לצוותים להמשיך ללוות מטופלים בשלבים קריטיים אלה. עופר פישמן, מנהל המטבח של כרמל, פינק את הצוותים בארוחת צהריים מיוחדת בסימן "טעמים של איכות ישראלית", כראוי לחגיגה.

הצוותים במחלקות שהוכיחו בקיאות וידע זכו בפרסים מתוקים ובציון ולשבח.

צוות האיכות במחלקה הפנימית (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)

צוות האיכות במחלקה הפנימית (צילום: ירון חזן, דוברות כרמל)

"אנחנו מקדישים יום בשנה לשאת את דגל האיכות ועושים איכות בכל רגע ורגע", אמרה ד"ר קמה, "אני גאה מאוד בהישגי כרמל שמוביל את תוכנית מדדי האיכות של משרד הבריאות וקיבל ציון מושלם במודל בטיחות הטיפול של כללית – איכות ובטיחות הם ב-DNA שלנו. אני מודה לצוות שתכנן והוציא לפועל את היום המיוחד הזה ולצוותים ברחבי בית החולים, שהם מובילי האיכות שלנו, על העבודה המשותפת. הוצאנו לפועל יום ייחודי שכל כולו מיקוד באיכות הטיפול וזכינו להוקיר את הצוותים על ההישגים שלהם. בזכות מסירות, מחויבות ועבודה קשה הצוותים שלנו הם המקצועיים והאיכותיים בישראל".

במערך האיכות של כרמל עובדים ושותפים: ד"ר עדי קיברי, מיכל בהירי, רונית לוין, ריהאם דיאב, אקמאל אבדח , אלה קורן, אליעד מודיאנו וסופי ג'מפלסון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר