דורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של כרמל (צילום: אלי דדון)
דורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של כרמל (צילום: אלי דדון)

מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי הכרמל

דורי בז'רנו, תושב חיפה, בן 43, מחליף בתפקיד את עוז יאיר, שמונה למנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי העמק בעפולה מקבוצת כללית. בז'רנו: "אני מאמין שהעובדים שלנו, המצטיינים במקצועיותם, בשילוב עם הטכנולוגיות החדישות, יביאו את בית החולים לפסגות חדשות"

פורסם בתאריך: 30.4.23 13:35

דורי בז'רנו, ששימש עד לאחרונה המהנדס הראשי של המרכז הרפואי כרמל וסגן המנהל האדמיניסטרטיבי, מונה לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים. הוא מחליף בתפקיד את עוז יאיר, שמונה למנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי העמק בעפולה מקבוצת כללית.

בז'רנו הגיע לכרמל לפני כחמש שנים וחצי, והוא ידוע כמקצוען חסר פשרות המקפיד על איכות ביצוע הפרויקטים עד הפרט האחרון וכמצטיין ביחסי אנוש.

במסגרת תפקידו כמנהל האדמיניסטרטיבי, ישמש בז'רנו יד ימינו של מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, ויהיה אחראי על ניהול תקציבים ופרויקטים במאות מיליוני שקלים בשנה וכן על ניהול מאות עובדים, על התפעול השוטף של בית החולים, על הרכש הטכנולוגי, על פיתוח התשתיות ועוד.

 

 

"אני מאמין במקצועיות גבוהה תוך שמירה על רמת שירות ואנושיות", אומר בז'רנו, "אני מאמין שהעובדים שלנו, המצטיינים במקצועיותם וברמת השירות שהם מעניקים למטופלים, בשילוב עם הטכנולוגיות הקיימות ואלו הצפויות להגיע לבית החולים, יביאו את בית החולים שלנו להישגים ופסגות חדשות".

בז'רנו הוא בוגר תואר ראשון בהנדסה אזרחית בהצטיינות מטעם הטכניון, בוגר קורס מנהלי פרויקטים (PMO), קורס ניהול דרג ביניים של כללית וקורס מהנדסי מוסדות רפואה של אוניברסיטת אריאל ומשרד הבריאות. הוא קצין במילואים, שירת כמפקד צוות בחטיבת הצנחנים, רץ למרחקים ארוכים, בשעות הפנאי הוא מנגן בגיטרה או רוכב על אופנוע כבד, וכשהיה ילד, רצה בכלל להיות מורה.

בז'רנו: "בית החולים כרמל נמצא בתהליך התעצמות טכנולוגית אדירה, הכוללת הצטיידות ברובוט דה וינצ'י לניתוחים, הקמת מכון MRI, הקמת מכון PET CT והקמת חדר צנתורים נוסף על אלו הקיימים. כל אלה ופרויקטים רבים נוספים ישפרו את השירותים ואת זמינותם לטובת כל מטופלינו".

בז'רנו, תושב חיפה, בן 43, נשוי לאיילת, לבורנטית במקצועה, ואב לשני בנים: איתמר בן 15 ועומרי בן 10.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר