ד"ר גולדברג, ד"ר ברוש, ד"ר קידר ומתמחים (צילום: אלי דדון)
ד"ר גולדברג, ד"ר ברוש, ד"ר קידר ומתמחים (צילום: אלי דדון)

בכרמל מוקירים את המתמחים: "אתם הלב הפועם של בית החולים"

עשרות מתמחים מהמרכז הרפואי כרמל השתתפו בערב מיוחד שהופק עבורם בתיאטרון חיפה. ד"ר ליאב יואלי, מתמחה מהמחלקה האורתופדית: "הערב המהנה חיזק את תחושת המשפחתיות המאפיינת את בית החולים ואת תחושת השייכות שלנו כחלק מהותי מבית החולים"

פורסם בתאריך: 18.5.23 16:19

מתמחות ומתמחים רבים, חלקם עם בני ובנות הזוג, הגיעו ערב מתמחים מיוחד שהפיק עבורם המרכז הרפואי כרמל, שנערך בתיאטרון חיפה. האירוע נפתח בכיבוד, ולאחריו דיברו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ויו"ר ועדת ההתמחות ד"ר ראובן קידר, שסיפרו על התפתחות בית החולים והיקפי הפעילות וכן סיפקו את נתוני המתמחים במחלקות השונות. בחלקו האחרון של האירוע צפו המשתתפים במופע היחיד "כל הדברים טובים" של דביר בנדק.

מתמחי כרמל עם בני ובנות הזוג (צילום: אלי דדון)

מתמחי כרמל עם בני ובנות הזוג (צילום: אלי דדון)

ד"ר גולדברג שיתף את המתמחים באסטרטגיה ובתוכניות העבודה של המרכז הרפואי כרמל ושל כללית ואמר: "אני רוצה לומר לכם תודה על העבודה הקשה שלכם לאורך כל השנה. חלק ניכר מהישגי בית החולים הוא בזכותכם, ואנחנו כאן כדי לשמוע אתכם. אנחנו קשובים לבעיות ולבקשות שלכם, ואל תהססו לפנות אלינו, לשאול ולשתף בכל דבר".

 

 

ד"ר קידר שיתף את המתמחים בשינויים שהוא מוביל בתחום החינוך הרפואי וציין כי ההצלחה של מתמחי כרמל בהחלט בולטת. לדבריו, יותר מ-80 אחוז מהמתמחים עוברים בהצלחה את בחינות ההתמחות שלב א' ושלב ב', וזאת תוצאה גבוהה ביחס לממוצע הארצי. בכרמל עובדים כ-250 מתמחים, מחציתם נשים ומחציתם גברים, כ-17 אחוז מהם הם הורים לילדים קטנים. המחלקות המובילות במספר המתמחים הן מחלקת ילדים, מערך הנשים והיולדות ומחלקת הרדמה.

"המטרה שלנו היא להכשיר אתכם להיות רופאים ראויים ומוכשרים ולצייד אתכם בכל הכלים להם אתם נדרשים כדי להיות הכי טובים, אנחנו כאן בשבילכם", אמר ד"ר קידר.

ד"ר קידר (צילום: אלי דדון)

ד"ר קידר (צילום: אלי דדון)

סגנית מנהל בית החולים ויו"ר צוות חוסן, ד"ר שני ברוש, הודתה למתמחים שהגיעו ואמרה להם כי הערב הזה כולו בשבילם. "אתם הלב הפועם של בית החולים, אתם הם אלה שעומדים לצד מיטת המטופל ומול המשפחות יום וליל, אתם מקור הכוח שלנו" אמרה ד"ר ברוש, "הנהלת בית החולים וצוות החוסן פועלים בשנתיים האחרונות, כדי לייצר מנהיגות מותאמת אישית ואנושית ולהפוך את סביבת העבודה של כולנו לטובה, בטוחה ונעימה יותר. כולנו עובדים כאן יחד מתוך תחושת שותפות ואחריות הדדית, ונמשיך לרקום יחד תרבות שבה גם המטפלים וגם המטופלים נמצאים במרכז".

דביר בנדק במופע יחיד (צילום: אלי דדון)

דביר בנדק במופע יחיד (צילום: אלי דדון)

ד"ר ליאב יואלי, מתמחה-על בכירורגית כף יד מהמחלקה האורתופדית בכרמל, סיכם את הערב מנקודת מבטו ואמר: "זה היה ערב מהנה ומגבש שחיזק את תחושת המשפחתיות המאפיינת את בית החולים שלנו. הערב שם דגש על חיזוק הקשר בין ההנהלה למתמחים וחיזק את תחושת השייכות שלנו כחלק מהותי מבית החולים. במילים אחרות, למרות שאנחנו צעירים במערכת יש מי שרואה אותנו ואכפת לו מאיתנו וזאת בהחלט תחושה טובה ומחזקת".

ערב המתמחים נערך ביוזמה ובהפקה של צוות חוסן, ועדת ההתמחות והנהלת בית החולים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר