צוות משאבי אנוש כרמל (צילום: אלי דדון)
צוות משאבי אנוש כרמל (צילום: אלי דדון)

"יש אווירה של בית. כולנו משפחה אחת גדולה"

תחת חסותה של מחלקת משאבי אנוש במרכז הרפואי כרמל 2500 עובדים מכל מקצועות הבריאות. לרגל יום משאבי האנוש הבינלאומי החל השבוע, שוחחנו עם מנהלת המחלקה, אינה שקליאר אמסלם על העבודה שנעשית לרווחת העובדים

פורסם בתאריך: 22.5.23 02:13

"המחויבות של מחלקת משאבי אנוש, האמונה על המשאב האנושי, היא להיות תמיד עם הפנים לעובד, להיות שותפה להובלת תהליכי ליבה בבית החולים באמצעות קידום תרבות ארגונית של מקצועיות, זמינות, חדשנות, אמפתיה, יצירתיות והתאמה לצורכי העובד ולסביבה המשתנה", כך אומרת מנהלת משאבי אנוש של המרכז הרפואי כרמל, אינה שקליאר אמסלם, בריאיון שנערך איתה לרגל יום משאבי האנוש הבינלאומי שחל השבוע.

מחלקת משאבי אנוש של המרכז הרפואי כרמל דואגת לרווחתם, לשכרם, לזכויותיהם ולהכשרתם  של 2500 עובדי בית החולים, כשהעובד הוא תמיד במרכז.

"האווירה והתחושה הן הייחוד של כרמל", אומרת שקליאר אמסלם, "בכרמל יש אווירה של בית. כולנו משפחה אחת גדולה, וכמו בכל משפחה טובה אנחנו 'נלחמים' על כל אחת ואחד. לא פגשתי בשום מקום עובדים מחויבים, אכפתיים ומקצועיים כמו בכרמל".

אינה שקליאר אמסלם והממונות: אולה, לאה, שרון ולימור (צילום: אלי דדון)

אינה שקליאר אמסלם והממונות: אולה, לאה, שרון ולימור (צילום: אלי דדון)

במהלך שירותה הצבאי שלה הבינה שקליאר אמסלם שהתחום שבו רוצה לעסוק חייב להיות קשור לאנשים. לדבריה, אם לא הייתה עוסקת במשאבי אנוש, הייתה כנראה יועצת חינוכית או פסיכולוגית.

חלום הילדות של שקליאר אמסלם היה להקים בית לחיות נטושות. היא אוהבת בעלי חיים, מתרגשת מאופנועים ונהיגת אקסטרים, וכיום יש לה חלום גדול נוסף – להטיס מטוס קרב. עד שזה יקרה, היא נלחמת בשחיקת עובדים ונרתמת למען העלאת חוסנם. "העובדים הם המנוע והדלק שמניע את הארגון", אומרת שקליאר אמסלם, "בלעדיהם לא היה קורה כלום, ולכן סביב העובדים צריכות להיות עשייה ומחשבה מתמדת".

 

 

לצידה של שקליאר אמסלם במחלקת משאבי אנוש עובד צוות של רכזות תחומים מקצועיות, כשכל אחת אחראית על סקטור, תחום וקבוצת עובדים. שקליאר אמסלם וצוותה שולטים בהסכמי השכר ובמאפיינים הייחודיים של כל תחום ותחום.

"כל רכזת בצוות שלנו היא כמו חלק בפאזל, מיוחדת ושונה", אומרת שקליאר אמסלם, "אבל כולן ביחד מרכיבות תמונה אחת מושלמת של איכות, שירות, מקצועיות, לב ענק ונתינה".

את מחלקת משאבי אנוש בכרמל מובילות, ביחד עם שקליאר אמסלם: אולה פלינק – ממונה פרט ושכר; לאה שורצמן מלכה – ממונה פיתוח משאבי אנוש; שרון דיאמנט – ממונה על הבקרהף ולימור דיסני עו"ס הפרסונל.

אינה שקליאר אמסלם, מנהלת משאבי אנוש כרמל (צילום: אלי דדון)

אינה שקליאר אמסלם, מנהלת משאבי אנוש כרמל (צילום: אלי דדון)

מה התוכניות של מחלקת משאבי אנוש לשנה הקרובה?

"להמשיך בטיפול המסור והמקצועי, עם הפנים לעובד, באמפתיה וברגישות, אבל גם בהתייעלות, להתפתח ולשפר תהליכים, על מנת שכל עובד ועובדת ירגישו שהם נמצאים במקום הנכון, שההנהלה קשובה להם, שמעריכים אותם ומאמינים בהם, תוך הבנה שהם ובית החולים הולכים יחד קדימה, ובעיקר שיידעו שהם חלק ממשפחת כרמל. אני מאמינה גדולה שלא משנה מה, תהיו בני אדם לפני הכל".

אינה שקליאר אמסלם, בת 43, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ארגונית ותואר שני בייעוץ ארגוני. תושבת רמת ישי, נשואה לדורון, ואימא לארבעה ילדים – נעם, דניאל והתאומים נריה ומתן, וגם הכלבה לילי היא חלק נפרד מהמשפחה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מטופלת לשעבר

    בית חולים כרמל מספר 1 בארץ. ובמיוחד פנימית ב' ומחלקת עיניים. אחים שהם מלאכים בלבן דןאגים ואכפתיים שאין בכלל מה להשוות לבתי חולים אחרים.
    מחלקת עיינים שתי אחיות שזכורות לי בלב עם כל כך הרבה רצון לעזור. וגם האוכל שם משתווה לבית מלון
    תודה רבה מכל ה-❤

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר