הכלב דאגו ליד מיטתו של רס"ל י' (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
הכלב דאגו ליד מיטתו של רס"ל י' (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

אחד מהמאושפזים ברמב"ם לאחר הקרב בג'נין: הכלב דאגו

ביחד עם הלוחמים הפצועים שפונו לקריה הרפואית רמב"ם מהקרב בג'נין הגיע במסוק גם הכלב דאגו של יחידת עוקץ. בדיקת CT דחופה אישרה את החשש שדאגו סובל מדימום פנימי ומשבר באגן. וטרינר היחידה שהטיפול העדיף הוא מנוחה בלי תזוזה, ודאגו נשאר לשכב ליד מיטתו של רס"ל י' שלחם איתו

פורסם בתאריך: 19.6.23 16:41

ביחד עם לוחמי צה"ל ומג"ב הפצועים שפונו הבוקר (שני) לקריה הרפואית רמב"ם מהקרב בג'נין, פונה במסוק גם הכלב דאגו של יחידת עוקץ שהיה עם הלוחמים בכלי הרכב שנפגע בג'נין.

עם הגעתו של הכלב הבחינו לוחמי היחידה ורופאי רמב"ם שהוא סובל מפגיעה לא ברורה, ולכן, במקביל לטיפול בלוחמים בחדר הלם הוזעקו אנשי דימות מרמב"ם ווטרינר שמבצע מחקר בפקולטה לרפואה לבדיקה מקיפה, שאליה הצטרף ד"ר י', וטרינר יחידת עוקץ שהוזעק לחדר המיון בבית החולים.

מנהלת מחלקת הדימות פרופ' ענת אילוביצקי ביצעה לכלב בדיקת אולטרסאונד מהירה שהעלתה חשד לפגיעה פנימית. הכלב הועבר לבדיקת CT דחופה שאישרה את החשש לדימום פנימי, ונוסף על כך אובחן שבר באגן של הכלב. וטרינר היחידה החליט כי במצב זה הטיפול העדיף הוא הרגעה ומנוחה בלי תזוזה, ודאגו נשאר לשכב ליד המיטה של רס"ל י' שלחם איתו בכלי הרכב שנפגע. הלוחם הוגדר פצוע קל, הכלב פצוע בינוני.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי כהן

    רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הפצועים.
    שהליילים בע"ה יחזרו בשלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר