בר סימן טוב בסיור במחלקת טיפול נמרץ לב (צילום: אלי דדון)
בר סימן טוב בסיור במחלקת טיפול נמרץ לב (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ביקר במרכז הרפואי כרמל

בר סימן טוב סייר בבית החולים ונפגש עם מנהלי המחלקות. הוא התייחס לסוגיית הקמתו של בית חולים חדש בקרית אתא ואמר כי עדכון בנושא ייצא בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 2.7.23 17:25

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בליווי הצוות הבכיר של משרדו הגיע השבוע לסיור מקצועי בביה"ח כרמל.

הביקור נפתח במצגת מרשימה, שבה הציג המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים דורי בז'רנו את החידושים הטכנולוגיים לרבות ההכנות האחרונות לפתיחת מכון ה-MRI החדש בימים הקרובים, ההיערכות לקליטת PET CT, בניית חדר צנתורים שלישי ועוד. במקביל, בז'רנו דיבר על מצוקת השטח הקשה שבה שרוי בית החולים ועל אתגרי הפיתוח הרבים העומדים לפתחו.

בר סימן טוב עם הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

בר סימן טוב עם הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

סגן מנהל בית החולים ד"ר בני רביב פרש את הדנ"א של כרמל, המשלב, לדבריו, מצוינות יחד עם קהילה. ד"ר רביב הדגיש את המרחב הייחודי של כרמל בעבודה בשיתוף הקהילה ובתוכה ואת הרצף הטיפול הרפואי הייחודי המתקיים בבית החולים. ד"ר רביב ציין, כי בית החולים מעניק שירות רחב למבוטחי כל קופות החולים תוך מקסום המשאבים לטובת החולים הקשים הזקוקים לאשפוז מצד אחד וקידום אשפוזי בית לחולים הקלים יותר מצד השני.

סגנית מנהל בית החולים ד"ר שני ברוש דיברה על המשאב האנושי האסטרטגי, כוח האדם, וציינה, כי בית החולים מוביל בתחום זה בשיטות חדשות תוך מתן מענה וחיזוק החוסן הארגוני בכל שדרת הצוותים.

 

 

מנהלת הסיעוד אהובה טל עדכנה על אתגרי הסיעוד בחיפה, שבה יש רק שבע אחיות ל-1000 נפש. טל הציגה מגוון רחב של פרויקטים ייחודיים וחדשניים בתחום הסיעוד, כמו האקדמיה למניעת זיהומים, ייעוץ הנקה אונליין, הנגשת מידע לצוותי הסיעוד באמצעות קודים ממוחשבים לסריקה ועוד. "הסיעוד שלנו צועד קדימה. הוא מאוד מקצועי, איכותי ובולט במחלקות המורכבות", אמרה טל.

בר סימן טוב התייחס בדבריו להקמת בית החולים בקרית אתא ואמר כי נבחן בימים אלה במשרד הבריאות וצפוי להיות עדכון על כך בשבועות הקרובים.

בר סימן טוב וצוות משרדו עם הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

בר סימן טוב וצוות משרדו עם הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

בר סימן טוב וצוותו ביקרו ביחידה לטיפול נמרץ לב, שם הציג בפניהם מנהל מחלקת האשפוז הקרדיולוגי ד"ר באשיר כרכבי את חוזקות מערך הלב, המשמש אחד ממוקדי המצוינות של בית החולים. ד"ר כרכבי הציג את הפעולות החדשניות בתחום הצנתור המתבצעות במחלקה וכמו כן דיבר על רצף הטיפול בקהילה והמערך המקיף ומלא של המחלקה בטיפול במחלות לב ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

בהמשך הביקור נפגש בר סימן טוב עם מנהלי המחלקות ושמע מהם על הפעילות והאתגרים של בית החולים, המהווה מרכז מצוינות ולמידה ארצי בתחומים רבים.

בסיום הביקור הודה בר סימן טוב להנהלת בית החולים על האירוח ואמר: "אני מברך את בית החולים כרמל על העשייה המרובה ועל המסירות של הצוותים בטיפול בחולים".

לבר סימן טוב נלוו: ד"ר סיגל ליברנט, מנהלת מחלקת נהלים וסטנדרטים במשרד הבריאות; ד"ר שירלי לוז מהנהלת הסיעוד במשרד; יהודה צוראל מאגף התקציבים במשרד ועוזרותיו קרולין חזאן ומאיה גולן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר