ייעוץ הנקה אונליין בכרמל (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)
ייעוץ הנקה אונליין בכרמל (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)

שירות חדש ליולדות במרכז הרפואי בכרמל: ייעוץ הנקה אונליין

השתחררתן הביתה ואת מתקשות בהנקה? התינוק נרדם על השד ולא יונק? מרגישות גודש? לא מסתדרות עם שאיבת החלב? במרכז הרפואי כרמל מציעים לכן, בחינם, ייעוץ הנקה אישי בשיחת וידיאו מהבית

פורסם בתאריך: 9.7.23 13:14

הנקה היא צורת האכלה הטובה הבריאה והמומלצת ביותר לתינוק, אבל מה תעשה יולדת שנמצאת כבר בביתה לאחר לידה ומתקשה בהנקה?

אהובה טל, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי כרמל: "חשבנו איך לרתום את הטכנולוגיה גם במקרה הזה, ובמקום לצאת מהבית עם התינוק, לחפש חנייה ועוד בעיות, היולדות שלנו יכולות לקבל את ייעוץ ההנקה אונליין בביתן באמצעות הטלפון הנייד שלה בצורה מאובטחת ופרטית ובנוחות מקסימלית בסביבה הכי נוחה ומוכרת לה".

אורית ממן וורד כהן, יועצות ההנקה של כרמל (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)

אורית ממן וורד כהן, יועצות ההנקה של כרמל (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)

אורית ממן, מרכזת תחום ההנקה בבית החולים ומהיוזמות של שירות הנקה אונליין, מוסיפה: "אם אנחנו מזהות שקיים צורך בליווי, למשל, יולדות שלא מרוצות מההנקה, או תינוק שהוא קטן מאוד ומתקשה או אישה שהתמודדה בעבר עם גודש, לידה ראשונה או תינוק שהיה בטיפול כלשהו  – כל אלה הן סיבות מספיק טובות להציע את שירות ייעוץ ההנקה אונליין שלנו. כל יולדת שמבקשת עזרה ומרגישה שהיא זקוקה להכוונה נוספת, מוזמנת לקבוע תור לפגישת וידיאו".

 

 

"הסיוע הוא לא רק כזה שהאישה תראה לי איך היא מיניקה", אומרת ורד כהן, מנהלת הסיעוד במחלקת אם יילוד ומי שמובילה את הפרויקט ביחד עם ממן, "פעמים יש נשים שזקוקות לסיוע בתפעול משאבת ההנקה. הייתה לנו יולדת שהתינוק שלה נראה לנו צהבהב בייעוץ אונליין, וקראנו לה להגיע לבית חולים, כי הבנו שההנקה לא יעילה מספיק. יולדת אחרת לא הצליחה לרוקן את משאבת החלב. היא הגיעה אלינו וסייענו לה, והיא בכתה מרוב התרגשות".

יועצת ההנקה אורית ממן עם שקד, יולדת במחלקה (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)

יועצת ההנקה אורית ממן עם שקד, יולדת במחלקה (צילום: אלי דדון, מיכל קליינברג)

מנהלת השירות קרן מרום מעדכנת, כי שירות ההנקה אונליין החדש הוא חלק ממגוון רחב של שירותי אונליין, המוצעים למטופלות במרכז הרפואי כרמל. לדבריה, שירותים נוספים שניתנים אונליין הם ייעוץ גנטי, הסבר לקראת בדיקת מי שפיר ועוד.

ייעוץ ההנקה אונליין, הבלעדי ליולדות בכרמל, מתבצע באפליקציה ייעודית אישית מאובטחת בשיחת וידיאו עם אחות יועצת הנקה מוסמכת. השירות ניתן ללא תשלום עד ארבעה חודשים לאחר לידה. השירות פעיל שישה ימים בשבוע.


לפרטים נוספים, טלפון: 04-8250339, דוא"ל: [email protected].

למידע על שירות ליווי רגשי לקראת הלידה, עיבוד חוויית הלידה ומגוון שירותים נוספים ליולדות בכרמל, טלפון: 04-8844489 או בדוא"ל: [email protected]

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר