שלומי פורמן עם מנהל בית בית החולים כרמל, ד"ר אבי גולדברג וחברי הנהלת העמותה (צילום: אלי דדון)
שלומי פורמן עם מנהל בית בית החולים כרמל, ד"ר אבי גולדברג וחברי הנהלת העמותה (צילום: אלי דדון)

יו"ר חדש לעמותת הידידים של המרכז הרפואי כרמל

לתפקיד נבחר שלומי פורמן, נשיא רוטרי חיפה לשעבר. הוא נבחר ברוב קולות באסיפת מליאת עמותת הידידים וייכנס לתפקידו בימים הקרובים. פורמן: "נפעל להיות גורם משמעותי ומשפיע בקהילה למען חיזוקו ופיתוחו של בית החולים לטובת כל תושבי חיפה והצפון"

פורסם בתאריך: 20.7.23 13:38

שלומי פורמן, לשעבר נשיא רוטרי חיפה, נבחר ברוב קולות ליו"ר החדש של עמותת הידידים של המרכז הרפואי כרמל באסיפה השנתית של מליאת העמותה. פורמן יחליף בתפקידו את ז'נט דנקנר שפורשת מהתפקיד, לאחר שנים רבות, בהן הובילה את עמותת הידידים בהצלחה. מתוך הערכה עמוקה לפועלה רב השנים של דנקנר, בחרה בה הנהלת העמותה לשמש  נשיאת כבוד של העמותה.

מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג, בירך את היו"ר הנכנס ואת חברי האסיפה: "יש לי אמונה מלאה שאנחנו יוצאים לדרך חדשה. תודה מקרב לב לכל חברי העמותה על הירתמותכם לטובת בית החולים, ובהצלחה רבה לכולנו".

שלומי פורמן, יו"ר עמותת הידידים הנבחר של כרמל (צילום: אלי דדון)

שלומי פורמן, יו"ר עמותת הידידים הנבחר של כרמל (צילום: אלי דדון)

פורמן אמר: "תודה לכולם על האמון ועל הבחירה בי להובלת עמותת הידידים. אני מבקש להודות לז'נט דנקנר על השנים בהן הובילה בגאווה ובהצלחה את העמותה ואני מאחל לה בשם כולנו בריאות טובה ואריכות ימים. החברות בעמותת הידידים של כרמל היא הזדמנות לאינסוף הזדמנויות לפעול בקהילה שלנו לטובת עולם טוב יותר; עשייה שתגרום לנו הנאה ותביא אותנו ליישם ולהוציא לפועל את התוכניות שנכין ביחד".

 

 

פורמן, יזם, איש עסקים ופעיל חברתי בולט בעיר , שימש עד לאחרונה נשיא מועדון רוטרי חיפה, והוא חבר הנהלת רוטרי זה יותר משש שנים. במסגרת תפקידו כנשיא וחבר הנהלת המועדון, הרים פורמן פרויקטים רבים בחיפה בהיקפים של מיליוני שקלים לטובת הקהילה, בהם: פרויקט מחשב לכל ילד, מדי מהירות סלולאריים, עגלות לבתי החולים בחיפה, חלוקת מלגות למסעות לפולין, סלי מזון בחגים, סיוע לנוער בסיכון, מלגות לסטודנטים עולים חדשים, הקמת בית לחיילים בודדים בחיפה ועוד.

פורמן, בוגר קורס דירקטורים לארגונים חברתיים ועמותות, בן 49 נשוי לוורד ואבא לשלושה ילדים – עומר, עדן ונוגה.

חברי העמותה בסיור במכון ה-MRI החדש של כרמל (צילום: אלי דדון)

חברי העמותה בסיור במכון ה-MRI החדש של כרמל (צילום: אלי דדון)

פורמן הוסיף: "כבר החודש נפעל לצרף חברים חדשים בעלי רוח נתינה ורוח צעירה. טיבה של הרוח הצעירה בכך שהיא יוצרת תקווה וסוחפת אחריה רבים וטובים. ביחד נפעל כולנו כדי להיות גורם משפיע בקהילה לטובת חיזוקו ופיתוחו של המרכז הרפואי כרמל".

את עמותת הידידים של כרמל מלווים בשנים האחרונות אליעזר ויידה, מזכיר העמותה, גבי ביגר, גזבר העמותה, וסיגל פגי, מזכירת העמותה.

לפרטים, תמיכה והצטרפות לעמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל >>>

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר