שחר בבמערך הלוגיסטי במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
שחר כץ בבמערך הלוגיסטי במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

"הטבח הנורא צרב לי את הלב, לכן החלטתי לצרוב את זה גם על גופי"

שחר כץ, עובד במערך הלוגיסטי של המרכז הרפואי כרמל, קיעקע על זרועו את תאריך תחילת המלחמה ואת מפת ארץ ישראל ובתוכה הכיתוב: "אין לי ארץ אחרת"

פורסם בתאריך: 8.11.23 14:24

"כבן לניצולי שואה החלטתי שלעולם לא אשכח את השבת השחורה של 7 באוקטובר. הטבח הנורא צרב לי את הלב, לכן החלטתי לצרוב את זה גם על גופי, כדי שלעולם לא אשכח" – כך אומר שחר כץ, עובד במערך הלוגיסטי של המרכז הרפואי כרמל שקיעקע על זרועו את תאריך תחילת המלחמה ואת מפת ארץ ישראל ובתוכה הכיתוב: "אין לי ארץ אחרת".

הקעקוע של שחר כץ (צילום: אלי דדון)

הקעקוע של שחר כץ (צילום: אלי דדון)

כץ (38) תושב הקריות עובד במערך הלוגיסטי זה חמש שנים. הוא משמש רפרנט ואחראי על אספקת הציוד הרפואי למחלקות השונות. בין היתר, הוא דואג לכך שבחדרי הלידה ובחדרי הניתוח יהיה תמיד מלאי מספק של מזרקים, תמיסות רפואיות, חבישות, כפפות וכל מה שצריך.

 

 

כמו רבים אחרים, גם את כץ המלחמה תפסה בהלם מוחלט. "אני בן של ניצולי שואה, ומה שקרה לנו הוא עוד שואה. לקחתי את המלחמה באופן קשה. אנחנו באירוע שלא היה כדוגמתו, לכן, שבועיים אחרי המתקפה הרצחנית החלטתי שאני עושה את הקעקוע. באמת שאין לנו ארץ אחרת, ואת 7 באוקטובר אנציח לעד. חשוב לי שמי שאחראי על הזוועות האלו ישלם את המחיר. אני מאמין שבסוף אנחנו ננצח, אנחנו נצליח להתאושש ולחזור להיות ביחד. אנחנו בימים של אחדות. יש לנו עם חזק, עורף חזק, וביחד ננצח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר