יהונתן, סבתא טובה ומנהלות הסיעוד של המחלקה (צילום: אלי דדון)
יהונתן, סבתא טובה ומנהלות הסיעוד של המחלקה (צילום: אלי דדון)

הנכד שחוגג בר מצווה הפתיע את סבתו המאושפזת במרכז הרפואי כרמל

רגעים מרגשים במרכז הרפואי כרמל: הנכד שחגג בר מצווה התעטף בטלית ותפילין, ורגע לפני שהתייצב בבית הכנסת כדי לעלות לתורה, הגיע למיטת סבתו בבית החולים. עין אחת לא נותרה יבשה במחלקה

פורסם בתאריך: 20.11.23 14:43

טובה סולימאני מחיפה שמאושפזת במחלקה הפנימית א'2 במרכז הרפואי כרמל לא האמינה להפתעה המרגשת שהכינו לה צוותי המחלקה. נכדה של טובה, יהונתן, בן 13, חגג בר מצווה והחליט שלפני העלייה לתורה, הוא חייב לראות את סבתו.

בשיתוף פעולה עם צוות המחלקה, התעטף יהונתן בטלית ובתפילין החדשות שלו, שקיבל לבר המצווה, ומוקדם בבוקר, עוד לפני שהתייצב בבית הכנסת כדי לעלות לתורה כחתן בר מצווה, הוא הגיע למיטת סבתו בבית החולים.

יהונתן עם מנהל המחלקה ד"ר קאסם, אביו, אמיר, והרב כריספי (צילום: אלי דדון)

יהונתן עם מנהל המחלקה ד"ר קאסם, אביו, אמיר, והרב כריספי (צילום: אלי דדון)

יהונתן הוא הנכד הראשון של סולימאני שחוגג בר מצווה, והיא נעצבה מאוד מכך שלא תוכל לראות אותו בשמחת הבר מצווה שלו.

וכך, בבוקר העלייה לתורה, צוות הסיעוד הוציא את סולימאני כשהיא שכובה במיטתה לסיבוב בוקר במסדרון, כשלפתע הגיח מולה נכדה יהונתן, כשהוא לבוש בבגדים חגיגיים עטוף בטלית וספר תורה בידו. ההתרגשות של הסבתא והנכד הייתה בשמיים. סולימאני הנרגשת חיבקה ונישקה את נכדה, כשדמעות של שמחה חונקים את גרונה.

 

 

צוות המחלקה, הרופאים והאחיות, עמד מסביב למיטתה של סולימאני, הריע לה ולחתן בר המצווה ושרו שירים. יהונתן הגיע למחלקה, כשהוא מלווה באביו אמיר וברב יהודה כריספי.

יהונתן וסבתא טובה (צילום: אלי דדון)

יהונתן וסבתא טובה (צילום: אלי דדון)

מנהל המחלקה ד"ר סמיר קאסם, שהיה שותף להפתעה, בירך את יהונתן ואת סבתו בברכת מזל טוב, אושר ובריאות איתנה: "חשוב לנו מאוד להפיץ קצת שמחה בימים קשים אלו", אמר ד"ר קאסם. "כולנו נמצאים בחשיכה גדולה, וזה משמח ומחזק את כולנו להביא מעט אור גם לצוותים וגם למשפחות. אנחנו במחלקה תמיד נעשה הכל, כדי להעניק למשפחות את מרב תשומת הלב תוך שילוב של חמלה ומקצוענות. בשמי ובשם כל צוות המחלקה אני מאחל ליהונתן ולסבתו בריאות טובה ונחת מכל הלב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר