הנהלת המרכז הרפואי כרמל, מנהלי המחלקות והתורמים מרפאל (צילום: אלי דדון)
הנהלת המרכז הרפואי כרמל, מנהלי המחלקות והתורמים מרפאל (צילום: אלי דדון)

"רפאל היא כיפת הברזל החברתית שלנו"

המערך הקרדיולוגי, מערך נשים ויולדות, המחלקה לרפואה דחופה, המחלקה הכירורגית א' ומחלקת אף-אוזן-גרון – אלו הן מחלקות המרכז הרפואי כרמל שזכו השנה לתרומה מעובדי חברת רפאל. נציגי הוועדים הגיעו למרכז הרפואי ומסרו את התרומה למנהלי המחלקות

פורסם בתאריך: 5.12.23 14:33

יו"ר ועד האקדמאים של רפאל ומי שמרכז את התרומות לבתי החולים בצפון כבר שנים רבות, שלמה בוק, יחד עם דני טלר וערן לוי מוועד הטכנאים וההנדסאים נפגשו השבוע עם מנהלי המחלקות והנהלת המרכז הרפואי כרמל והעניקו להם את התרומה השנתית של רפאל.

את נציגי רפאל קיבלו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, המנהל האדמיניסטרטיבי דורי בז'רנו, יו"ר עמותת הידידים החדש שלומי פורמן, גזברית העמותה רו"ח אורלי שטיינברג ומזכיר העמותה עו"ד ליאב איינס.

"הקשר שלנו עם רפאל הוא קשר חם רב שנים ומאוד מוצלח", אמרו ד"ר גולדברג ובז'רנו. "התרומה של עובדי רפאל, במיוחד בתקופת המלחמה, מתעצמת ואינה ברורה מאליה. רפאל נמצאת כעת בשעתה היפה בתרומה מרכזית לביטחון המדינה ובמקביל גם תורמת רבות לרווחת בתי החולים והמטופלים. אנו בכרמל מודים לרפאל על החברות והתמיכה רבת השנים בקידום בית החולים לטובת כל תושבי חיפה והצפון".

ד"ר גולדברג הוסיף: "רפאל היא כיפת הברזל החברתית שלנו. הקשר בין רפאל לכרמל הוא קשר אמיץ רב שנים ארוך ומוצלח, ובמיוחד בשעה זו, הקשה למדינה, אנו מעריכים מאוד את תרומתכם לכרמל מכל הלב".

שלמה בוק ונציגי הוועדים הודו להנהלת בית החולים ולמנהלי המחלקות ואמרו: "המעורבות והחיבור לקהילה חשובים מאוד לעובדים שלנו. אלפי עובדי רפאל תורמים בכל חודש סכומי כסף ממשכורתם האישית המיועדים לטובת בתי החולים בצפון. גם השנה תרמו העובדים כ-600 אלף שקלים רק לבתי החולים בצפון. התרומה לבית החולים היא חלק בלתי נפרד מהחזון והעשייה היומיומית שלנו לטובת הקהילה בה אנו חיים".

מנהל המחלקה הכירורגית א' בכרמל ד"ר אריה ביטרמן אמר: "החיבור לקהילה הוא אחת מהחוזקות הבולטות שלנו במחלקה. מרבית הרופאים שלנו רואים את החולים בקהילה ומנתחים על הפי הצורך בבית החולים. במחלקה מתאשפזים בשנה כ-2500 מטופלים ומבוצעים בה כ-1400 ניתוחים, תוך שילוב התמחויות רבות כמו כירורגיה אונקולוגית וניתוחים רובוטיים מתקדמים".

 

 

מנהל מערך נשים ויולדות בכרמל פרופ' עופר לביא הודה גם הוא לרפאל על התרומה ועדכן, כי פעילות המחלקה בכרמל נמצאת במגמת עלייה מתמדת – עלייה במספר הניתוחים והטיפולים המתקדמים ועלייה בתחום טיפולי הפוריות, תחום שבו יש לכרמל את אחת היחידות המובילות בצפון הארץ. "כל זאת נוסף על העלייה בשביעות הרצון והשאיפה שלנו להעמיד את הדור הבא של הסטודנטים ברמה הגבוהה ביותר", אמר פרופ' לביא.

מנהל המחלקה לרפואה דחופה ( מלר"ד) ד"ר סלים חלבי אמר, כי מיון כרמל מתמודד עם כ-90 אלף פניות בשנה. "המטרה שלנו היא להעניק למטופלים שירות יעיל ומהיר ומענה איכותי. אנו מחויבים למדדי איכות מחמירים ואנו מובילים בסקרי שביעות רצון בכל הארץ", אמר ד"ר חלבי.

סגן מנהל המערך הקרדיולוגי ד"ר אמנון איתן הציג בפני נציגיי רפאל את "כרמל מכל הלב" ואת מרכזי המצוינות של המערך הקרדיולוגי. מדובר במחלקת אשפוז מהגדולות בישראל עם כ-40 מיטות וכ-8500 ימי אשפוז. המחלקה מבצעת כ-2,000 צנתורים בשנה והיא מהמובילות בישראל בצנתורים המתקדמים ביותר – צנתורי TAVI, שבהם מחליפים למטופל את המסתם החולה באמצעות החדרת מסתם חדש ומייתרים את הצורך בניתוח לב פתוח".

מנהלת מחלקת אף-אוזן-גרון וניתוחי ראש וצוואר פרופ' אילנה דואק דיברה על מובילות המחלקה בכל מגוון הניתוחים עם דגש על פיתוח ניתוחים במיתרי הקול על ידי שימוש בלייזרים ובטכניקות החדשניות ביותר בעולם. במחלקה מבוצעים יותר מ-1200 ניתוחים בשנה, והמספרים רק מוסיפים לעלות.

יו"ר עמותת הידידים של בית החולים שלומי פורמן הודה לנציגי רפאל: "נחשפתי היום לאתגרים הגדולים של רפאל. החיבור בינינו הוא חשוב ביותר. התרומות שלכם מצילות חיים, ובשם כל החולים והמטופלים, שייהנו מתרומתכם, אנו אומרים לכם תודה מעומק הלב".

לתרומות עבור המרכז הרפואי כרמל, לחצו על הקישור >>כאן<<

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר