הסטז'רים המצטיינים עם הנהלת המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
הסטז'רים המצטיינים עם הנהלת המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

דור העתיד: נבחרו הסטז'רים המצטיינים של המרכז הרפואי כרמל

תעודות ההצטיינות הוענקו לסטז'רים באירוע מרגש שערכו ועדת החינוך והאקדמיה וועדת הסטאז' בהנהלת המרכז הרפואי כרמל. מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג: "קיבלתם אצלנו בכרמל את הכלים הטובים ביותר, כולנו גאים בכם ומאחלים לכם את מלוא ההצלחה"

פורסם בתאריך: 31.12.23 12:26

המרכז הרפואי כרמל בחר את הסטאז'רים המצטיינים שלו לשנת 2023. מתוך רשימה של עשרות סטז'רים, שסיימו את שנת הסטאז' שלהם במרכז הרפואי כרמל, עלו לגמר 19, ומתוכם בחרה ועדת המומחים את שבעת המצטיינים ביותר, ואלה הם:

סטז'ריות מצטיינות: ד"ר לינור פורנייה, ד"ר שני צברי וד"ר תמר סטורלזי .

סטז'רים ראויים לשבח: ד"ר הדיל סברה, ד"ר לין פהום, ד"ר שני בן סוהר וד"ר ראגב שלאבנה.

תעודות ההצטיינות הוענקו לסטז'רים באירוע מרגש שערכו ועדת החינוך והאקדמיה וועדת הסטאז' בהנהלת המרכז הרפואי כרמל.

ד"ר לינור פורניה, אחת המצטיינות, אמרה בטקס: "לכל מי מחבריי ששואל אותי, אני ממליצה בחום על בית החולים כרמל כמקום הטוב ביותר לסטאז'. זאת הייתה עבורי תקופה מדהימה, קיבלתי המון תמיכה ועצמאות ותמיד הייתה לי הרגשה שכרמל הוא בית".

ד"ר לין, ד"ר גולדברג ונציגי מחלקת נשים (צילום: אלי דדון)

ד"ר לין, ד"ר גולדברג ונציגי מחלקת נשים (צילום: אלי דדון)

פורניה, בוגרת הטכניון, עשתה סבבים קליניים בבית החולים וזכתה לציוני הערכה גבוהים ביותר בכל המחלקות בהם הייתה. היא קיבלה ציון 100 בשש מתוך שבע המחלקות, בהן עשתה סבבים. במהלך הסטאז' היא יצאה לחופשת לידה, לאחריה חזרה לבית החולים, סיימה את הסטאז' ומיד התחילה את התמחותה במחלקת הילדים של כרמל .

ד"ר מוחמד חמד סעיד, סגן מנהל מחלקת ילדים והאחראי על הסטז'רים בכרמל, לו זו השנה הראשונה בתפקיד, שניהל את הטקס, אמר: "מספר הסטז'רים במרכז הרפואי כרמל עלה משמעותית השנה, והבחירה במצטיינים הייתה קשה אך מאתגרת. תודה לכם על תקופת סטאז' מוצלחת ותמשיכו להאיר אותנו באור גדול של שלום שמחה ואחדות ".

 

 

יו"ר ועדת מחקר ואקדמיה של כרמל, פרופ' דבי זיסמן, בירכה את המצטיינים: "שנת הסטאז' שעברתם בכרמל היא אבן דרך משמעותית שתשאיר לכם חותם גדול, אני שמחה ונרגשת יחד אתכם, כולנו מאוד גאים בהישגים שלכם".

הסטז'רים בכרמל נהנים מתוכנית מנטורינג ייחודית, אותה מוביל זו השנה הרביעית ברציפות פרופ' משה פליגלמן, מנהל המערך הקרדיולוגי של כרמל לשעבר. התוכנית מעניקה לסטז'רים בכרמל תמיכה, ייעוץ והדרכה לכל אורך תקופת הסטאז'.

יו"ר ועד הרופאים בכרמל ויו"ר ועד רופאי בתי החולים של כללית בהר"י, ד"ר אריה ביטרמן ברך גם הוא את הסטז'רים המצטיינים: "היום הוא יום חג לכם ולנו. אתם ראויים להצטיינות, ואני בטוח שתגיעו לכל מקום שרק תרצו, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ".

את הטקס חתם מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג שאמר: "במקצוע הרפואה מחובתנו ומחובתכם להסתכל קדימה אל פני העתיד. קיבלתם אצלנו את הכלים הטובים ביותר, בהם גם אנושיות וחמלה. אתם דור העתיד של המדינה, אתם אלו שתקבעו ותעצבו את הרפואה של העשור הבא בישראל ובעולם, אנחנו סומכים עליכם ומאחלים לכם המון הצלחה".

ד"ר לינור פורניה מקבלת את התעודה (צילום: אלי דדון)

ד"ר לינור פורניה מקבלת את התעודה (צילום: אלי דדון)

את האירוע כיבדו בנוכחותם סגני מנהל בית החולים, ד"ר שני ברוש וד"ר בני רביב, מנהלת משאבי אנוש אינה אמסלם, יו"ר ועדת התמחות ד"ר ראובן קידר ומנהלי המחלקות, פרופ' גיורא פילר, פרופ' ריאד חדאד וד"ר שי כהן.

על הארגון וההפקה המוצלחים עמלו חגית קרסו, מזכירת הוועדה למחקר ואקדמיה, ומרינה סולחמי, רכזת הסטז'רים במחלקת משאבי אנוש.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר