פרופ' גליה אורון והנהלת בית החולים בגזירת הסרט (צילום: אלי דדון)
פרופ' גליה אורון והנהלת בית החולים בגזירת הסרט (צילום: אלי דדון)

במרכז הרפואי כרמל נחנך מערך המעבדות החדשות של יחידת הפריון

המעבדות החדישות יאפשרו לצוות המקצועי של היחידה לטפל ביותר מטופלות בזמינות גבוהה יותר. מנהלת היחידה, פרופ' גליה אורון: "חברי כל קופות החולים מוזמנים לקבל את השירות המתקדם ביותר בכרמל, כולל בחירת רופא אישי"

פורסם בתאריך: 11.1.24 02:03

יחידת הפריון וה-IVF של המרכז הרפואי כרמל נחשבת למרכז מצוינות מוביל בצפון. מאז הקמתה נולדו יותר מ-4,000 ילדים כתוצאה מטיפולים ביחידה. מטרת היחידה היא מתן שירות לזוגות הסובלים מהפרעת פריון ברמה המקצועית הגבוהה ביותר תוך שימוש באמצעי הטיפול החדשניים ביותר.

את הסרט הצהוב של פתיחת המעבדה החדשה הקדישה מנהלת היחידה, פרופ' גליה אורון, לכבודם של החטופים בעזה. את הסרט התכבד לגזור המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים דורי בז'רנו, שניהל והרים את הפרויקט המורכב בהצלחה יתרה בסיוע מחלקת ההנדסה וצוותי האחזקה.

פרופ' אורון וצוות המעבדה (צילום: אלי דדון)

פרופ' אורון וצוות המעבדה (צילום: אלי דדון)

פרופ' אורון אמרה, כי המעבדות החדשות יאפשרו מתן טיפולים בהיקף גדול יותר וזאת עם ציוד חדשני ומתקדם בזמינות גבוהה. "אנו מודעים לאחריות המקצועית והאישית הגבוהה הנדרשת מכל אחד מאיתנו כפרט ומהיחידה כצוות. אנו יודעים עד כמה חשובים היחס והתמיכה האנושיים לכל אחד ואחת ממטופלינו", אמרה פרופ' אורון.

 

 

היחידה בכרמל מציעה טיפולי פריון ו-(Assisted Reproductive Technologies)  ART מגוונים ומאפשרת מעבר בין הטיפולים עם אותם הרופאים וללא ביורוקרטיה. טיפולי ה-IVF בכרמל מוצעים לחברי כל קופות החולים, וכעת, בעידוד משרד הבריאות, משיקים ביחידה בכרמל גם מודל חדש – בחירת רופא אישי.

מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג אמר, כי יחידת ה-IVF של כרמל היא יחידה איכותית ומובילה, שמביאה גם בימים קשים אלו אור של שמחה ואושר לבית החולים.

פרופ' גליה אורון (צילום: אלי דדון)

פרופ' גליה אורון (צילום: אלי דדון)

יחידת ה-IVF של כרמל מציעה מגוון רחב ביותר של שירותים ואפשרויות בתחום הפריון: מעקב ביוץ והשראת ביוץ תחת ניטור צמוד, אולטרסאונד אגן ומעקב זקיקים, הזרעה תוך רחמית (IUI), טיפולי הפריה חוץ-גופית, הקפאת ביציות בזיגוג ( (Vitrification) לשימור פריון סוציאלי (בתשלום), הקפאת ביציות, עוברים וקטעי שחלה לפני טיפולי כימותרפיה והקרנות. מיקרו מניפולציה – הזרקת הזרע לתוך הביצית בטיפולי ההפריה, הקפאת עוברים, הפשרה והחדרה של עוברים מוקפאים ושימוש בלייזר להנצת העובר והשרשתו ברחם  (Laser  Assisted Hatching), בנק זרע, המספק שירות גם ליחידות פריון נוספות בצפון ופועל תחת פיקוח של משרד הבריאות. ניתוח וביופסיה באשך, הקפאת זרע לצורך גיבוי ולפני טיפול כימותרפי ועוד.

פרופ' אורון עדכנה את המשתתפים באירוע, כי מהמעבדה החדשה כבר יצאו מספר הריונות מוצלחים. "חברי כל קופות החולים מוזמנים לקבל את השירות המתקדם ביותר בכרמל, כולל בחירת רופא אישי", אמרה פרופ' אורון.


לפרטים נוספים ניתן לפנות ליחידה בטלפון: 04-8250335  או בדוא"ל: [email protected]

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר