ד"ר עלוית במרפאת עיניים ילדים בכרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)
ד"ר עלוית במרפאת עיניים ילדים בכרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)

המרכז הרפואי כרמל: ד"ר עלוית וולף מונתה למנהלת היחידה לרפואת עיניים בילדים

ד"ר וולף: "תחום רפואת העיניים בילדים הוא קריטי וחשוב מאוד לאוכלוסייה בישראל, שכן ישנם מחלות ומצבים שניתן לטפל בהם רק בילדות. בכל מדינת ישראל ישנם רק כ-40 רופאים מומחים ברפואת עיניים בילדים"

פורסם בתאריך: 12.2.24 01:28

מחלקת העיניים במרכז הרפואי כרמל הרחיבה את שירותי רפואת העיניים עם השקתה של יחידה ייעודית לרפואת עיניים בילדים. למנהלת היחידה מונתה ד"ר עלוית וולף, מומחית ברפואת עיניים בילדים. היחידה החדשה היא חלק ממחלקת העיניים בכרמל, בניהולו של פרופ' אורן טומקינס.

ביחידה לרפואת עיניים ילדים בכרמל עובדים כיום שלושה רופאים מומחים, המטפלים במאות ילדים מכל הצפון מדי חודש, הן במרכז הרפואי כרמל והן במרפאות הקהילה של כללית. שלושת המומחים מבצעים כ-200 ניתוחי עיניים בילדים וכן ניתוחי פזילה במבוגרים בכל שנה. כמו כן היחידה מעורבת גם במחקרים ובפרויקטים חדשניים של פיתוח טכנולוגיות לשיפור הטיפול במחלות עיניים בילדים.

ד"ר עלוית וולף עם מנהל המרכז הרפואי ד"ר אבי גולדברג וצוות הנהלת בית החולים בטקס קבלת המינוי (צילום: אלי דדון וירון חזן)

ד"ר עלוית וולף עם מנהל המרכז הרפואי ד"ר אבי גולדברג וצוות הנהלת בית החולים בטקס קבלת המינוי (צילום: אלי דדון וירון חזן)

ד"ר עלוית וולף למדה רפואה בטכניון בחיפה וסיימה התמחות ברפואת עיניים בכרמל בשנת 2008. היא סיימה בהצלחה התמחות-על ברפואת עיניים של ילדים ופזילה בבית החולים לילדים בוושינגטון, ארה"ב, וחזרה לכרמל כרופאה בכירה.

ד"ר וולף שימשה יו"ר חוג עיניים ילדים באיגוד רופאי העיניים בישראל במשך שתי קדנציות עד שנת 2022 והייתה מיוזמות הקמת בית הספר הישראלי הייחודי לאורתופטיקה תחת ההסתדרות הרפואית ותחת האיגוד הישראלי לרפואת עיניים.

 

 

כחלק מתפקידה במרכז הרפואי כרמל, תצטרף ד"ר וולף כמנהלת רפואית למערך החדשנות של בית החולים בניהולה של ד"ר שרון קמה. ד"ר וולף תוביל בצוות פיתוח מיזמים וקשרים עם חברות טכנולוגיה והרחבת שיתוף הפעולה עם האקו-סיסטם בתחום הבריאות.

ד"ר וולף חזרה לאחרונה משנת השתלמות בטכנולוגיה עילית ברפואה, שם נחשפה לתחומים שונים של תעשיית הרפואה בתחומי הפארמה, המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית. ד"ר וולף הובילה בכרמל את צוות הרעיון של EYESEE – מיזם חדשני למעקב וטיפול בעין בעצלה מרחוק. המיזם פותח במסגרת התוכנית של כללית "מאתגר לפתרון" וזכה במקום הראשון בארץ. כעת נמצא המיזם בשלבי פיתוח. בימים אלו מובילה ד"ר וולף פרויקט יזמות נוסף של בדיקות ראייה מרחוק, פרויקט שזכה לתמיכת משרד הבריאות ונמצא בשלבים מתקדמים.

פרופ' טומקינס: "מחלקת עיניים בכרמל והיחידה לילדים הן דוגמה לשילוב מוצלח של חדשנות ורפואה קלינית מתקדמת. ד"ר וולף מביאה איתה לתפקיד ניסיון וידע רב, הן בתחום קליני והן בתחום החדשנות, ואני מאחל לה הצלחה רבה".

ד"ר וולף מסכמת: "אני מאמינה שתחום רפואת העיניים בילדים הוא קריטי וחשוב מאוד לאוכלוסייה בישראל. בכל מדינת ישראל ישנם רק כ-40 רופאים מומחים ברפואת עיניים בילדים. ישנן מחלות ומצבים שניתן לטפל בהם רק בילדות, כמו עין עצלה וקוצר ראייה ולכן חשוב לטפל בהן כבר בילדות. יש לנו ביחידה צוות הכולל שלושה רופאים עיניים מומחים בילדים, שני אורתופטיסטים ורופא מומחה נוסף שעובר השתלמות בעיניים ילדים ביחידה. בנוסף ישנן מרפאות ייחודיות לטיפול בקוצר ראייה ואובאיטיס בילדים. אני מאמינה שעל ידי שיפור הנגישות והשירות הגדלת המשאבים נוכל לתת מענה מקצועי ויעיל למספר גדול יותר של ילדים ומטופלים".

ד"ר עלוית וולף (49) היא תושבת נופית, נשואה לאסף, רופא שיניים, ואימא לשלושה ילדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר