יניב כהן ודורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים (צילום: אלי דדון)
יניב כהן ודורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים (צילום: אלי דדון)

דימותן ראשי חדש במרכז הרפואי כרמל

לתפקיד מונה יניב כהן, שיהיה אחראי על יותר ממיליון בדיקות דימות בשנה ועל ניהול עובדי מכון הדימות בכל היחידות שלו – הרנטגן, האולטרסאונד, ה-CT, ה-MRI, חדרי הצנתורים וחדרי הניתוח ביחידה לרדיולוגיה פולשנית ועוד

פורסם בתאריך: 26.3.24 13:14

כבר שלושה עשורים שיניב כהן חי ונושם את מכון הדימות והרנטגן במרכז הרפואי כרמל. הוא הגיע לכרמל, לראשונה, בשנת 1988 כסטודנט לרנטגנאות, סיים את לימודי הדימות שלו בבית הספר לדימות בקפלן, ומאז ועד היום הוא עובד ומשרת את המטופלים במסירות ואהבה גדולה.

כהן הוא דימותן מוסמך, בוגר תואר ראשון במסלול רנטגנאות והדמיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל מערכות בריאות. בתפקידו האחרון שימש יניב מ"מ הדימותן הרפואי הראשי בכרמל והיה אחראי על הובלת תהליכים במכון, ניהול ממשקים, ביצוע בקרות ועוד.

יניב כהן, הדימותן הראשי של כרמל (צילום: אלי דדון)

יניב כהן, הדימותן הראשי של כרמל (צילום: אלי דדון)

"אני מאמין באיכות ובמקצועיות בלתי מתפשרות, בשקיפות, באמינות וביחסי אנוש טובים בין כל הצוותים", אמר כהן עם היכנסו לתפקיד.

במסגרת תפקידו כדימותן הראשי של בית החולים יהיה כהן אחראי על יותר ממיליון בדיקות דימות בשנה ועל ניהול עובדי מכון הדימות בכל היחידות שלו – הרנטגן, האולטרסאונד, ה-CT, ה-MRI, חדרי הצנתורים וחדרי הניתוח ביחידה לרדיולוגיה פולשנית ועוד וכן ניהול מתקדם ומרובה משימות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

 

 

"אני אוהב לטפל בחולים והקשר האישי עם מטופלים ועם העובדים חשוב לי מאוד", אומר כהן. "כרמל זו משפחה, הצוות מגובש ומלוכד, ולמרות שאנחנו מגיעים ממגזרים שונים, יש אצלנו אווירה נעימה".

מכון הדימות בכרמל, שבו עובדים כ-40 דימותנים, עומד בשורה הראשונה עם כל מכוני הדימות הגדולים בארץ. המכון מטמיע את הטכנולוגיות החדישות ביותר, כדי לעמוד בצרכים וביעדים של בית חולים-על בעתיד לקראת המעבר לבית החולים החדש בקרית אתא.

"אני מביא איתי לתפקיד אהבה גדולה למקצוע הדימות והרבה ניסיון, ואני רוצה להעביר לצוות שלי את הזכות שבטיפול בחולים וסיוע להם בתהליך הריפוי", אומר כהן.

דורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים, בירך את כהן עם כניסתו לתפקיד: "יניב כהן עובד בבית החולים שנים רבות וביצע בהצלחה רבה מגוון תפקידים בתחום הדימות. הרמה המקצועית הגבוהה ויחסי האנוש המצוינים שלו יבטיחו את הצלחתו בתפקיד. עם ניסיונו הרב והתמחותו רבת השנים בתחום הדימות, יניב ישתלב ויתרום רבות לתהליכי ההתעצמות הטכנולוגית המתקיימים בימים אלו בבית החולים וכוללים פתיחת מכון MRI, פתיחת מכון PET CT, החלפת מכשיר רנטגן, החלפת מכשיר אנגיו, הקמת חדר צנתורים שלישי ועוד. אני מאחל לו בהצלחה רבה".

יניב כהן, בן 48, תושב נהריה, נשוי לנעמה, יועצת חינוכית, ואבא לשלושה ילדים: רוני, הלל ואורי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר