מחלקת אף-אוזן-גרון המחודשת (צילום: אלי דדון וירון חזן)
מחלקת אף-אוזן-גרון המחודשת (צילום: אלי דדון וירון חזן)

בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים: נחנכה מחלקת אף-אוזן-גרון המחודשת במרכז הרפואי כרמל

מנהלת המחלקה פרופ' אילנה דואק: " במחלקה החדשה נעניק למטופלים שלנו שירות בסביבה נעימה ומתקדמת יותר, עם יותר פרטיות, ובתנאים של חמישה כוכבים"

פורסם בתאריך: 21.5.24 14:27

לאחר חודשים ארוכים של שיפוצים, נחנכה במרכז הרפואי כרמל מחלקת אף-אוזן-גרון המחודשת. באירוע חנוכת המחלקה השתתפו סמנכ"לית חטיבת בתי חולים בכללית, ד"ר אורלי וינשטיין, הנהלת המרכז הרפואי כרמל ואורחים רבים. בשיפוץ המחלקה הושקעו יותר מ-5 מיליון שקלים.

"זהו יום חג עבורנו ויום שמח לכל המטופלים שלנו", אמרה מנהלת המחלקה, פרופ' אילנה דואק. "הרבה שנים חיכינו לרגע הזה, והתוצאה שקיבלנו עולה על כל הציפיות. עתה נוכל להעניק למטופלים שלנו טיפולים בסביבה נעימה ומתקדמת יותר, עם יותר פרטיות, בתנאים של חמישה כוכבים. אני מבקשת להודות לדורי בז'רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי, להנהלת בית החולים ולכל צוותי ההנדסה והלוגיסטיקה על עבודה איכותית, מקצועית ומדהימה".

גזירת הסרט. פרופ' אילנה דואק, ד"ר אורלי וינשטיין וחברי ההנהלה (צילום: אלי דדון וירון חזן)

גזירת הסרט. פרופ' אילנה דואק, ד"ר אורלי וינשטיין וחברי ההנהלה (צילום: אלי דדון וירון חזן)

במחלקת אף-אוזן-גרון בכרמל מתבצעים בכל שנה יותר מ-1,200 ניתוחי אף-אוזן-גרון וניתוחי ראש וצוואר. רופאי המחלקה עובדים גם במסגרת הקהילה, במרכזי הבריאות לין וזבולון של כללית, ובמרפאות רבות ונוספות בכל רחבי חיפה והקריות.

 

 

במחלקה עובדים מומחים בכירים ומתמחים, המבצעים מגוון רחב של טיפולים וניתוחים. כמו כן, המחלקה עובדת בשיתוף פעולה עם יחידת פה ולסת של בית החולים, בניהולו של ד"ר גוסטבו מואיגר.

המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח דורי בז'רנו: "עיצבנו מחדש את חדר המיון של המחלקה בסטנדרט איכות ובטיחות הגבוה ביותר. כיום המיון מכיל שש עמדות בדיקת רופא, שתי עמדות אנדוסקופיות מתקדמות, עמדת מיקרוסקופ משוכללת ועוד שדרוגים רבים שיאפשרו לצוות הרפואי והסיעודי לעבוד בתנאים הטובים ביותר".

לדברי פרופ' דואק, בחדר המיון של המחלקה נבדקים כ-1000 מטופלים בכל חודש, והדרישה לשירותי המחלקה נמצאת במגמת עלייה כל הזמן.

פרופ' אילנה דואק והצוות הרפואי והסיעודי של המחלקה (צילום: אלי דדון וירון חזן)

פרופ' אילנה דואק והצוות הרפואי והסיעודי של המחלקה (צילום: אלי דדון וירון חזן)

פרט לחדר המיון, המחלקה עצמה שופצה בראייה חדשנית של מניעת זיהומים ובטיחות המטופל. כך, שודרגו חדרי האשפוז, הוחלפו פסי אספקה, לכל חדר אשפוז הוצמדו שירותים ומקלחת, שודרגה ההנגשה לבעלי מוגבלויות, נבנתה עמדת אחיות חדשה והוקם מתחם מינהלה וקבלת קהל.

להצלחת הפרויקט שותפים מנהל הפרויקט רמי הרוש וצוות מחלקת ההנדסה והאחזקה של בית החולים שעבד בשיתוף פעולה עם המערך הלוגיסטי בניהולו של יפתח רוזי.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר