ד"ר ערן שגב ומנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג (צילום: אלי דדון)
ד"ר ערן שגב ומנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג (צילום: אלי דדון)

ד"ר ערן שגב מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי כרמל

לתפקידו החדש מגיע ד"ר שגב אחרי ארבע שנים, בהן ניהל את תחום הרפואה היועצת במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, המחוז הגדול ביותר של כללית בארץ המונה כ-800 אלף מבוטחים

פורסם בתאריך: 27.5.24 01:38

ד"ר ערן שגב מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי כרמל. לתפקידו החדש הוא מגיע אחרי ארבע שנים, בהן ניהל את תחום הרפואה היועצת במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, המחוז הגדול ביותר של כללית בארץ המונה כ-800 אלף מבוטחים.

ד"ר שגב, שמחליף את ד"ר בני רביב, יהיה אחראי, במסגרת תפקידו, על פעילות חדרי הניתוח, שעת חירום, המחלקות הכירורגיות והמעבדות, הטכנולוגיות המתקדמות והציוד הרפואי ועוד.

"כמי שעשה תפקיד ניהולי במחוז, חשוב לי מאוד לחזק את שיתוף הפעולה בין כרמל והקהילה לטובת המטופלים", אומר ד"ר שגב. "חשוב לי שהמרכז הרפואי כרמל ימשיך להוביל ולהצטיין, ואני מתכוון לעשות הכל כדי להמשיך לקדם את בית החולים לחדשנות והצטיינות".

ד"ר שגב (46) נולד בחיפה וסיים את לימודי הרפואה שלו באוניברסיטה העברית בירושלים. ב-2008 הוא סיים בהצטיינות את לימודי הסטאז' בכרמל. הוא בעל תואר שני בהצטיינות, מוסמך במדעי הרפואה, מוסמך במינהל עסקים MBAובוגר קורס דירקטורים ונושאי משרה מאוניברסיטת רייכמן.

"כבר מגיל קטן ידעתי שאהיה רופא", מספר ד"ר שגב, מומחה ברפואת נשים. "אני אוהב את הרפואה, ורפואת נשים משלבת, מבחינתי, את כל מה שיפה בעולם הרפואה – כירורגיה, רפואה פנימית ומחקר מתקדם לצד חיוכים בחדר הלידה".

 

 

במרכז הרפואי כרמל שימש ד"ר שגב מנהל מיון נשים, מנתח בכיר ביחידה לכירורגיה זעיר פולשנית, מדריך במרכז לסימולציה וטיוטור מצטיין של מתמחים במחלקה. משנת 2015 ועד לאחרונה הוא היה אחראי על שירות ההיסטרוסקופיה המרחבי, הקים מערכת חדשנית לניתוב מטופלות ברמה המרחבית, ומיסד בהצלחה את שיתוף הפעולה המרחבי בין חדרי הניתוח בכרמל ובמרכזים הרפואיים של כללית בקהילה.

"תפקידי כמנהל הוא לשרת את הצוותים בשטח, ולא שהשטח ישרת אותי", אומר ד"ר שגב. "חשובים לי יחסי אנוש טובים, קידום המתמחים והרפואה בכל הרמות והפלטפורמות ויצירת סביבת עבודה באווירה של חיוכים וכיף לכולם" .

ד"ר ערן שגב (צילום: אלי דדון)

ד"ר ערן שגב (צילום: אלי דדון)

ד"ר שגב הוא חובב ספורט מושבע. הוא אוהב לצלול בים, לטוס עם רישיון הטיס הפרטי שלו, וכשיש לו כמה שעות פנויות, הוא מסתגר בנגרייה הקטנה בביתו, שם הוא מגשים את חלום הילדות שלו ומגלף ביד אמן רהיטי עץ מיוחדים.

"אני חייב להציב לעצמי מטרות, זה הדרייב שלי ", הוא אומר. "הייתה לי מטרה להיות רופא ומנהל והשגתי אותה. כרמל תמיד היה בשבילי הבית והלב. גדלתי בו. אני מכיר כאן כל פינה וכל מסדרון וממש שמח לחזור הביתה לכרמל".

ד"ר שגב הוא אבא לעומר, בן 18, חייל, ולמעיין, בת 16, תלמידה בבית הספר הריאלי בחיפה. "הילדים הם ההישג הכי חשוב שלי", הוא אומר לסיום.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר