אסי שפע (צילום: אלי דדון)
אסי שפע (צילום: אלי דדון)

אסי שפע מונה למהנדס הראשי של כרמל

בתפקידו החדש מנהל אסי שפע תקציב של כ-20 מיליון שקל בשנה, והוא אחראי על עשרות צוותי אחזקה והנדסה. שפע: "התוכניות שלי הן המשך פיתוח בית החולים מבחינה טכנולוגית, בנייה והשקעה בהון האנושי לשנים הקרובות, ושמירה על רצף התפקוד ברמה הגבוהה ביותר"

פורסם בתאריך: 9.6.24 15:07

אסי שפע נכנס לתפקידו החדש כמהנדס הראשי של המרכז הרפואי כרמל. בתפקידו מנהל שפע תקציב של כ-20 מיליון שקל בשנה, והוא אחראי על עשרות צוותי אחזקה והנדסה.

"אני מאמין באנשים שלי", אומר שפע, "יש לי צוות מיומן, מקצועי ומסור מאוד לעבודה. האחזקה וההנדסה הן הלב של בית החולים. אנחנו אחראים על פיתוח בית החולים, על הקמת מכונים ומתקנים ועל האחזקה ושיפור מערכות התשתית – גזים רפואיים, חשמל, מיזוג אוויר ובינוי – הכל על מנת לאפשר לצוותים של בית החולים לטפל במטופלים, להתקדם טכנולוגית ולשפר את השירות".

שפע הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת מכונות ובוגר קורס מהנדסי מוסדות רפואה מאוניברסיטת אריאל. בתפקידיו הקודמים בכרמל הוא שימש מהנדס מכונות במחלקת ההנדסה והאחזקה, ובהמשך מנהל מחלקת האחזקה – תפקיד שבמסגרתו הוא עבד מול הגורמים השונים בבית החולים, רשויות, קבלנים ומנהלי תשתיות ובינוי. הוא יזם וקידם הטמעת טכנולוגיות חדשות וקידם תהליכי שיפור וייעול.

 

 

כעת, במסגרת תפקידו כמהנדס בית החולים, הוא מוביל את מיזמי הבינוי הגדולים של כרמל, ובהם שדרוג ובינוי מחלקת אף אוזן וגרון, בינוי והקמת מכון ה-Pet C.T וה-MRI, בינוי והקמת חדר צנתורים שלישי, ושיפוץ מחלקת ילדים.

"התוכניות שלי הן המשך פיתוח בית החולים מבחינה טכנולוגית, בנייה והשקעה בהון האנושי לשנים הקרובות, ושמירה על רצף התפקוד של בית החולים ברמה הגבוהה ביותר", מסכם שפע, "אני אוהב את כרמל, את האנשים ואת העבודה. בית חולים זה מקום עם משמעות, ובסוף הכול מגיע ומוכוון לטובת החולים".

המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל דורי בז'רנו, ששימש בתפקידו הקודם כמהנדס בית החולים: "אסי הוא עובד מצטיין שהתקדם מתוך המערכת לתפקיד ניהולי בכיר. הוא מביא איתו לתפקיד יצירתיות הנדסית, אחריות, מסירות ומחויבות לעובדי מחלקת הנדסה ואחזקה. יש לו היכולת לפתור בעיות הנדסיות מורכבות, וכל זאת בשקט ובצניעות המאפיינים אותו".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר