המרכז החדש לבריאות הילד והמשפחה (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מכבי שירותי בריאות תחנוך מרכז מומחים לרפואת ילדים

קופת החולים תפתח במתחם קסטרא מרכז רפואי לבריאות הילד והמשפחה שייתן שירותי מומחים כמו רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים, מעבדה, אחיות ובית מרקחת

פורסם בתאריך: 28.8.17 12:21

מכבי שירותי בריאות תפתח ביום ראשון, 3 בספטמבר, מרכז רפואי חדש לבריאות הילד והמשפחה באזור הצפון. המרכז, הממוקם בצדו הדרומי של המתחם החיצוני של מרכז קסטרא, סמוך לשכונת נאות פרס, יעניק שירותי מומחים בתחום הילדים. מכיוון שמדובר בשירות למשפחות צעירות יינתנו במרכז גם שירותים כמו רפואת משפחה, רפואת נשים, מעבדה, אחיות ובית מרקחת של מכבי פארם.

המרכז החדש יפעל שישה ימים בשבוע משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות. הוא יתפרש על פני 300 מ"ר ויאגד תחת קורת גג אחת רופאים מומחים בתחומים קרדיולוגיה, ראומטולוגיה, אנדוקרינולוגיה, הפרעות קשב וריכוז, אורתופדיה, כירורגיה, אורולוגיה וריאות. בתחום הפרא רפואי יציע המרכז שירותי פיזיותרפיה, קלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק, דיאטנית ועובדת סוציאלית. עוד יעמדו לרשות המטופלים שירותי רפואה משלימה של מכבי טבעי וחדר קבוצות המיועד להרצאות ולפעילות לקידום בריאות. בנוסף, במתחם קסטרא יפעל רופא עיניים לילדים במסגרת מרפאה עצמאית של מכבי.

עיצוב החדרים במרכז הרפואי הותאם לילדים ולנוער, ויעמדו לרשותם קירות משחקים במטרה להנעים את זמנם במהלך ההמתנה לרופא ובמהלך הטיפול בחדר הרופא.

ד"ר חטיב איהאב, הרופא הראשי במרכז הרפואי של מכבי בקסטרא ומומחה לרפואת ילדים ולקרדיולוגיית ילדים: "אנו עם הפנים לעתיד רפואי טוב יותר לילדים. עד היום תחום רפואת הילדים לא היה מרוכז ולא קיבל את תשומת הלב המתאימה. אנחנו בונים כעת מקום שירכז שירותים רפואיים תוך מתן שירות איכותי, מיטבי, מקצועי ואישי תחת קורת גג אחת. הדור הצעיר נמצא בידיים טובות".

 

המרכז החדש במתחם קסטרא (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

המרכז החדש במתחם קסטרא (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר