דר קובי דיקשטיין עם כתב המינוי (צילום: אלי דדון)
דר קובי דיקשטיין עם כתב המינוי (צילום: אלי דדון)

מינוי חדש במכון הגסטרו של המרכז הרפואי כרמל

ד"ר קובי דיקשטיין מונה למנהל היחידה לאנדוסקופיה פולשנית, ואמר: "הרצון שלנו הוא לתת פתרון רב תחומי תוך שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרפואיים והמקצועיים בבית החולים ובקהילה"

פורסם בתאריך: 28.8.17 12:43

ד"ר קובי דיקשטיין מונה למנהל היחידה לאנדוסקופיה פולשנית במכון הגסטרו של המרכז הרפואי כרמל. במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על תחום הפעולות האנדוסקופיות של דרכי המרה ושל הלבלב, הכוללות בדיקות אולטרסאונד אנדוסקופי ו-ERCP.

ד"ר דיקשטיין, 45, הוא יליד חיפה שלמד רפואה במרכז הרפואי הדסה בירושלים. הוא מחזיק בשתי התמחויות מכרמל – ברפואה פנימית ובגסטרו – ובהתמחות על בגסטרו ובאנדוסקופיה מבית חולים בבוסטון. לדבריו, באמצעות האולטרסאונד האנדוסקופי ניתן לנקז ציסטות, להוריד נגעים וגידולים, להוציא אבנים מדרכי מרה ולקחת דגימות, ובאמצעות אנדוסקופ המעביר את צילומי פנים דרכי העיכול באמצעות סיב אופטי ומצלמה משוכללת ניתן לאבחן ולטפל בנגעים שפירים וממאירים של הלבלב ושל דרכי המרה.

מנהל מכון הגסטרו בכרמל ד"ר אורי סגול בירך את ד"ר דיקשטיין על המינוי ואמר: "אין ראוי ממך למינוי. עם הלהט בעשייה שלך אני בטוח שתוביל את המכון למחוזות טובים ומוצלחים".

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג העניק לד"ר דיקשטיין את כתב המינוי החדש ואמר: "אתה מצטרף לנבחרת מצוינת של צוות מכון הגסטרו – נבחרת של אנשים מצוינים, אנושית ומקצועית. יש לך דרייב ואהבה למקצוע ובוערת בך התשוקה לעשות תמיד יותר".

ד"ר דיקשטיין: "החזון שלי הוא שמכון הגסטרו של כרמל יהיה בזמינות טובה לטובת המטופלים. הרצון שלנו הוא לתת פתרון רב תחומי תוך שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרפואיים והמקצועיים בבית החולים ובקהילה. המכון שלנו מתקדם בנפח ובאיכות פעילות, והשדרוג מתבטא ברופאים מומחים במגוון תחומים כמו כירורגיה קולורקטלית וניתוחי כבד. הייחוד שלנו הוא במערך שלם שמתקיימים בו דיונים מקצועיים משותפים של גסטרו, אונקולוגיה, כירורגיה ורדיולוגיה אשר בוחנים את החולה בראייה הוליסטית. זה מקדם אותנו לרפואה איכותית ומותאמת יותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר