פרופ' רונן רובינשטיין (שני משמאל) בכנס בוושינגטון (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
פרופ' רונן רובינשטיין (שני משמאל) בכנס בוושינגטון (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

פרופ' רונן רובינשטיין – ממובילי הכנס השנתי של ארגון C.T לב העולמי

מנהל היחידה לדימות הלב במרכז הרפואי כרמל ניהל את הישיבה מול הסניפים הבינלאומיים של הארגון, שימש יו"ר מושב תקצירים והעביר הרצאה בנושא פגמי מילוי בשריר הלב

פורסם בתאריך: 11.9.17 18:09

פרופ' רונן רובינשטיין, מנהל היחידה לדימות הלב במרכז הרפואי כרמל ופרופסור חבר קליני בטכניון, ייצג את בית החולים בכנס השנתי של ארגון C.T לב העולמי שנערך בוושינגטון. מטרות הכנס היו קידום ופיתוח תחום ה-C.T ברחבי העולם.

פרופ' רובינשטיין היה אחראי על ניהול הישיבה מול הסניפים הבינלאומיים של הארגון באירופה, בסין, בדרום קוריאה, ביפן ובקנדה, שימש בתפקיד יו"ר מושב תקצירים והעביר סדנה לבנושא פגמי מילוי בשריר הלב. ההרצאה היתה חלק מדיון בנושא החשיבות של זיהוי טרשת עורקים קלה באנשים בחדר מיון עם תעוקת חזה.

פרופ' רובינשטיין משמש גם מזכ"ל האיגוד הקרדיולוגי הישראלי ויו"ר הוועדה הבינלאומית של ארגון ה-C.T לב העולמי. הוא היה אחראי על תחום זה בבית החולים כשזה שימש אתר הפיתוח של חברת פיליפס העולמית במשך יותר מ-15 שנה. לדבריו, בדיקות ה-C.T לב מאפשרות אבחון מהיר ולא פולשני בחולים עם חשד או עם סימנים לאירוע לב, והן חוסכות ימי אשפוז מיותרים ומאפשרות קבלת החלטות מהירה וטובה יותר לצוותי חדרי המיון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר