אוולינה יודקוביץ’ וצוות מרפאת מכבי שירותי בריאות במרכז חורב (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
אוולינה יודקוביץ’ וצוות מרפאת מכבי שירותי בריאות במרכז חורב (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

המתנדבת הכי ותיקה במכבי חגגה יום הולדת 90

אוולינה יודקוביץ’ חגגה את יום הולדתה עם צוות מכבי שירותי בריאות בסניף מרכז חורב בחיפה, שם היא מתנדבת ב־15 השנים האחרונות: “אני לא עושה פנצ’רים בעבודה, יש לי אחריות למטופלים”

פורסם בתאריך: 14.9.17 08:30

אוולינה יודקוביץ’, המתנדבת הוותיקה ביותר במכבי שירותי בריאות, חגגה יום הולדת 90 עם צוות מרפאת חורב. לפני 15 שנים הגיעה יודקוביץ’ לביקור שגרתי במרפאה לצורך בדיקות. היא ניגשה לצוות וביקשה לדעת אם תוכל להצטרף למרפאה כמתנדבת. היא נענתה בחיוב, ומאז היא מתנדבת במרפא פעמיים בשבוע ומסייעת לצוות הרפואי. יודקוביץ אחראית על תזכורת תורים למטופלים המוזמנים לבדיקות אולטרסאונד, מסבירה להם כיצד יש להתכונן לבדיקה ומקשרת בין המטופלים למזכירות. “אני לא עושה פנצ’רים בעבודה”, היא אומרת, “יש לי אחריות למטופלים שלי”.

יודקוביץ’ נולדה ברומניה בשנת 1927, עלתה ארצה בשנת 1964, ומאז היא מתגוררת באותה דירה קטנה בשכונת בת גלים. יש לה בן, שלושה נכדים ונין שאותם היא פוגשת פעם בשבועיים. “חיפשתי לעשות עם עצמי משהו”, היא מספרת, “אין לי כבר במי לטפל ולכן חשבתי שאני יכולה לתרום מניסיוני לזולת”. על אף גילה המתקדם היא משתלבת היטב עם הדור הצעיר ואפילו עם העידן הטכנולוגי. “יש לי מחשב ופייסבוק”, היא אומרת, “אני חיה את החיים המודרניים”.

המסר שהיא רוצה להעביר הוא שיש חיים גם בגילאים המבוגרים, ושכאשר מוצאים את הייעוד קמים בכל בוקר עם חיוך. “כולם בעבודה מכבדים אותי וזה עושה לי טוב בנשמה”, אומרת יודקוביץ’, ועל השאלה הבלתי נמנעת עד מתי תמשיך להתנדב היא עונה: “אני אמשוך כל עוד אני יכולה, זה נותן לי כוחות”.

ענת מאירוביץ’, מנהלת התפעול של מכבי במכון הדימות בחורב: “אנו מעודדים התנדבות ומזמינים את תושבי חיפה להגיע ולהתנדב. זה עושה טוב למטופלים ותורם מאוד לאווירה בצוות. האהבה הגדולה שיודקוביץ’ מביאה לעבודה היא פשוט דוגמה ומופת לכולנו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר