ד”ר איהאב חטיב (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
ד”ר איהאב חטיב (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

רופא ראשי חדש במרפאת קסטרא של מכבי

הקרדיולוג ורופא הילדים ד”ר איהאב חטיב נבחר להוביל את מרפאת המומחים החדשה לבריאות הילד והמשפחה של מכבי שירותי בריאות

פורסם בתאריך: 19.10.17 10:00

ד”ר איהאב חטיב, 41, מומחה לקרדיולוגיה ולרפואת ילדים זה 15 שנה, הצטרף כרופא ראשי למרפאת המומחים החדשה לבריאות הילד והמשפחה של מכבי שירותי בריאות במתחם קסטרא בחיפה. במסגרת המרפאה יטפל ד”ר חטיב בילדים בתדירות של ארבעה ימים בשבוע בתחומי הקרדיולוגיה והרפואה הכללית, בדגש על טיפול בבעיות התבגרות, מעקב התפתחות, מעקב חיסוני וטיפול במומי לב מולדים.

ד”ר חטיב, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, התמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי רמב”ם כקרדיולוג ילדים. בשנת 2011 הוא נבחר למתמחה מצטיין ברמב”ם. הוא שימש כמדריך קליני בפקולטה לרפואה ברמב”ם וכמרצה לסטודנטים לרפואה בנושא חשיפה למערכת הרפואית. את דרכו הוא החל בבית החולים שיבא בתל השומר כמומחה לקרדיולוגיית ילדים.

 

 

ד”ר חטיב: “הגישה לרפואת ילדים מתפתחת ומתקדמת ויש שינויים בגישה הטיפולית. אנחנו נמצאים בעידן שבו עיקר הטיפול מתמקד במעקב אחר התפתחות הילד ומתרחק משיטת הטיפול התרופתי. רפואת ילדים וקרדיולוגיית ילדים התפתחו מאוד עם השנים, וכיום קיימים טיפולים ייחודיים של ניתוחי לב מורכבים שבאמצעותם נוכל להעניק לדור הצעיר טיפולים איכותיים וטובים יותר”.

ממכבי שירותי בריאות נמסר כי במרכז הרפואי החדש, המתפרש על פני 300 מ”ר, יוענקו שירותי רופאים מומחים בתחום הילדים כמו קרדיולוגיה, ראומטולוגיה, אנדוקרינולוגיה, הפרעות קשב וריכוז, אורתופדיה, כירורגיה, אורולוגיה וריאות. בתחום הפארא רפואי יציע המרכז שירותי פיזיותרפיה, קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, דיאטנית ועובדת סוציאלית. עוד יעמדו לרשות המטופלים שירותי רפואה משלימה של מכבי טבעי וחדר קבוצות להרצאות ולפעילות של קידום בריאות. המרכז פועל שישה ימים בשבוע משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות, בהתאמה לשירותים השונים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר