צוות הפגייה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
צוות הפגייה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

הפגייה בכרמל נבחרה לפגייה מצטיינת

משרד הבריאות דירג את הפגייה של המרכז הרפואי החיפאי במיקום גבוה בפעם הרביעית ברציפות במסגרת יום הפג הבינלאומי. מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד: "שירות בוטיק לכל תינוק"

פורסם בתאריך: 20.11.17 10:51

בפעם הרביעית ברציפות הוכרזה הפגייה במרכז הרפואי כרמל כמצטיינת במסגרת דירוג הפגיות הארצי של משרד הבריאות שמתפרסם סמוך ליום הפג הבינלאומי שחל בשבוע שעבר. "זאת בהחלט משימה מורכבת להצטיין ולשמור על הישג כזה לאורך שנים וברציפות", אמר מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד, "אבל תודות לצוות המיוחד שלנו זו בהחלט משימה אפשרית וגאווה גדולה".

הפגייה בכרמל זכתה לשדרוג משמעותי לפני כשנה כשעברה למשכנה החדש בקומה השביעית של בית החולים והפכה לחלק מקומת האמהות שנחנכה לאחרונה בהשקעה של 30 מיליון שקל. בפגייה 18 עמדות מתקדמות לטיפול נמרץ בפגים והיא מטפלת ב-400 ילודים ופגים בשנה.

 

 

פרופ' רוטשילד: "היתרון בפגייה שלנו הוא בהרכב האנשים האיכותי הכולל אנשי סיעוד, רופאים ואנשי עזר מכל המקצועות הפרה רפואיים, ובמערכת היחסים החברית בין כל המרכיבים. היכולת לשתף פעולה כצוות, בד בבד עם יכולות הצטיינות אישית של כל אחד בתפקידו, מגבירה את היכולת לספק לקטנטנים שירות מקצועי ומסור. היקפה הצנוע של הפגייה מאפשר לנו לתת שירות בוטיק לכל תינוק ולהוריו. שילוב ההורים בעבודת הפגייה ובהווי שלה יוצרים שילוב איכותי ונדיר של משפחתיות ומקצועיות".

"אין ספק כי השילוב המצוין של מחלקת יולדות מעולה עם פגייה מצטיינת יוצר שקט נפשי אצל כל יולדת שיודעת שכאשר היא מגיעה לכרמל היא נמצאת בידיים הכי טובות שיש", אמר מנהל מערך נשים ויולדות בבית החולים פרופ' עופר לביא, ומנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג סיכם: "כל עובדי המרכז הרפואי ביחד עם צוות הפגייה נרגשים מהתוצאות שמעידות על מסירות ללא גבול ועל השקעה יומיומית של כל העושים במלאכה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר