פרופ' ירון הר-שי עם מדליית זהב בפלסטיקה (צילום: אלי דדון)
פרופ' ירון הר-שי עם מדליית זהב בפלסטיקה (צילום: אלי דדון)

חיפה תארח לראשונה את הכנס לקריו-כירורגיה

הכנס הבין לאומי יגיע באוגוסט 2018 בפעם הראשונה לישראל, ובמרכז הרפואי כרמל מייחסים את קיומו בארץ לפרופ' ירון הר-שי, שיארגן את הכנס וישמש כנשיא שלו

פורסם בתאריך: 27.11.17 12:18

חיפה נבחרה לעיר המארחת של הכנס הבין לאומי לקריו-כירורגיה (כירורגיה באמצעות קור) בהשתתפות עשרות חוקרים, מומחים ורופאים מאירופה, מארצות הברית, מדרום אמריקה ומהמזרח הרחוק. הכנס צפוי להיערך באוגוסט 2018, ומיקומו עדיין לא נקבע.

עד כה נערכו הכנסים בתחום זה רק באירופה ובארצות הברית, ובמרכז הרפואי כרמל מייחסים את קיומו בארץ לפרופ' ירון הר-שי, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים: "פרופ' הר-שי הצליח, לאחר עבודה אקדמית ודיפלומטית מורכבת, לתפור את המהלך המוצלח בשיתוף עם חברי ההנהלה הבין לאומית לקריו-כירורגיה. על רקע החרם האקדמי נגד ישראל ברחבי אירופה מדובר בהישג יוצא דופן".

פרופ' הר-שי, שמשמש גם כפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה בטכניון וכסגן הדיקן לנושא אסטרטגיה, יהיה נשיא הכנס והאחראי על ארגונו.

 

 

בחודש שעבר נערך הכנס של החברה הבין לאומית לקריו-כירורגיה בקובנה, ליטא, ובו הציגו רופאים וחוקרים חידושים בתחום הקריו-כירורגיה בגידולים ממאירים ושפירים בכבד, בכליות, בריאות, בערמונית, בלבלב, בשד, בעצמות ובעור. בין החידושים הוצגה שיטה שבאמצעותה מזריק הרופא חנקן נוזלי בטמפרטורה של 180- מעלות לתוך הגידול הסרטני, מקפיא את הגידול וכורת אותו. בכנס זה הציג פרופ' הר-שי שיטה לטיפול בצלקות קלואידיות ענקיות בגישה של כריתה והקפאה תוך נגעית באמצעות חנקן נוזלי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר