ערכה לביצוע בדיקת שתן דיגיטלית (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
ערכה לביצוע בדיקת שתן דיגיטלית (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

חדש במכבי: בדיקת שתן דיגיטלית לנשים בהיריון

שירות חדש של מכבי שירותי בריאות מציע לנשים הרות ערכה לביצוע בדיקת שתן דיגיטלית ביתית שתישלח באופן אוטומטי לתיק הרפואי של האשה

פורסם בתאריך: 24.6.18 14:43

שירות חדש של מכבי שירותי בריאות מציע לנשים בהיריון לבצע בדיקת שתן דיגיטלית ביתית באמצעות ערכה מיוחדת, ותוצאותיה יישלחו באופן אוטומטי לתיקה הרפואי של האשה. במסגרת השירות החדש, נשים בהיריון בשבועות 24-9 שנמצאות במעקב היריון יוכלו לבצע את בדיקת השתן בביתן במקום להגיע למרפאה.

השירות ניתן לנשים בהריון בסיכון נמוך בהמלצת הרופא המטפל, והליווי מתבצע על ידי אחות מוסמכת בעלת ניסיון מקצועי רלוונטי בתחומי ההיריון והלידה במקביל לליווי הרפואי בקהילה. המצטרפות לשירות מקבלות ערכה לליווי בתקופת ההיריון, אשר כוללת מכשיר למדידת לחץ דם, כוסות וסטיקים לבדיקת שתן, סרגל כיול וחוברות מידע והסברה.

בדיקת שתן דיגיטלית מאפשרת לכל מבוטחת לבצע בדיקת שתן קלינית ומדויקת מהבית ולקבל את התוצאות תוך דקות ספורות. כדי לבצע את הבדיקה יש לטבול את פס המדידה בשתן, להניח אותו על סרגל הכיול ולסרוק עם מכשיר הטלפון הנייד את התוצאות, שנשלחות באופן אוטומטי לתיק הרפואי. באמצעות שיטה זו זוכות מבוטחות מכבי לבדיקה מהימנה ולמעקב אישי אחר תוצאות הבדיקות באפליקציה.

 

 

לרשות הנשים ההרות עומד מוקד טלפוני ייעודי אשר כולל צוות רב מקצועי – אחיות המתמחות בבריאות האשה, דיאטנית, עובדת סוציאלית ורוקחת קלינית – אשר מלווה אותן לאורך ההיריון ועד שישה שבועות לאחר הלידה. כל אשה שמצטרפת לשירות ללא תשלום מקבלת לביתה ערכה שתקל עליה לאורך כל ההיריון, ועד כה נרשמו אליו כבר עשרות נשים.

מנהלת בריאות הציבור במחוז הצפון של מכבי אמה גניס: "זהו שירות חדשני, דיגיטלי ומהפכני שתוכנן במיוחד לנשים בהיריון, אשר יזכו לקבלת מעטפת רפואית מקצועית ונוחה בלי לצאת מהבית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר