אנשי מכבי וחברי המשלחת שהתארחו בישראל (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
אנשי מכבי וחברי המשלחת שהתארחו בישראל (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מכבי אירחה משלחת של 26 אנשי רפואה מכל העולם

מכבי שירותי בריאות אירחה משלחת של אנשי רפואה מ-18 מדינות שהגיעו לישראל כדי להשתלם בנושא בריאות האשה, והציגה בפניהם טכנולוגיות של רפואה דיגיטלית

פורסם בתאריך: 27.11.18 08:30

מכבי שירותי בריאות אירחה משלחת של 26 אנשי רפואה מרחבי העולם אשר משתלמים בנושא בריאות האשה. המשלחת הגיעה לארץ במסגרת קורס שמארגן המרכז לשיתוף פעולה בין לאומי (מש"ב) כרמל ע"ש גולדה מאיר מטעם משרד החוץ. חברי המשלחת, ובהם בהם מנהלי בתי חולים, מנהלי ארגוני בריאות, עובדי ממשל ואנשי אקדמיה, הגיעו מ-18 מדינות, ובהן שלוש מדינות מוסלמיות – אוזבקיסטן, קזחסטן ואזרבייג'ן, וששה ממדינות באפריקה – ניגריה, גאנה, אוגנדה וקניה.

חברי המשלחת ביקרו במרפאות מכבי בצפון ונחשפו לתחום הדיגיטל של קופת החולים בהנחייתה של ד"ר לילי בלום. ד"ר בלום הציגה את השימוש בדיגיטציה ככלי מוביל לשיפור בריאותם של מבוטחי מכבי ואת הביג דאטה שבו עוסק מכון המחקר של מכבי. בהמשך הרצתה ד"ר חנה קאופמן, מומחית לאורתופדיה כירורגית, על הטלה-פצע של מכבי בחיפה – שיטת טיפול שבה ניתן הטיפול מרחוק באמצעות ציוד מחשובי מתקדם וללא צורך במפגש פרונטלי. כמו כן הוצגו הטכנולוגיות הרפואיות המקוונות שנמצאות בשימוש הקופה, ובהן הנפקת מרשמים לתרופות באמצעים דיגיטליים ושירות רופא ילדים שלי אשר מאפשר להיעזר ברופא מעבר לשעות הפעילות באמצעות האפליקציה.

 

 

חברים במשלחת ציינו כי בכוונתם ליישם חלק מהטכנולוגיות הרפואיות במדינותיהם. ד"ר נינה מיקאבה, מנהלת ארגון הבריאות בגיאורגיה: "הביקור במרכז הבריאות של מכבי היה חשוב מאוד עבורנו. היתה לי ההזדמנות להיחשף לרפואה הדיגיטלית ולראות כיצד היא מקנה יתרון לשיפור השירות והנגישות למטופל. אני חוזרת לגיאורגיה עם הרבה רעיונות חדשים ומצפה לשיתוף פעולה פורה בעתיד".

מנהלת קורסים בתחומי בריאות ויזמות במש"ב כרמל רנא נחאס סוידאן: "נחשפנו לפעילות של מכבי לשיפור חייהם של המטופלים באמצעות הרפואה הדיגיטלית ולמדנו כיצד ניתן להנגיש שירותים רפואיים לכלל האוכלוסייה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר