ד"ר מיכאל הלברטל (צילום: פיוטר פליטר)
ד"ר מיכאל הלברטל (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר מיכאל הלברטל מונה למנכ"ל רמב"ם

ד"ר מיכאל הלברטל, ששימש מאז שנת 2013 כסגן מנהל הקריה הרפואית רמב"ם, מחליף את פרופ' רפי ביאר. ד"ר הלברטל, שייכנס באופן רשמי לתפקיד ב-28 בפברואר: "לפנינו לא מעט אתגרים, ואני סמוך ובטוח שנעמוד בכולם כפי שהיטבנו לעשות עד היום"

פורסם בתאריך: 21.2.19 15:24

ד"ר מיכאל (מיקי) הלברטל, ששימש בשנים האחרונות כסגן מנהל הקריה הרפואית רמב"ם, מונה לתפקיד מנכ"ל בית החולים. ד"ר הלברטל, שייכנס באופן רשמי לתפקיד ב-28 בפברואר, מחליף את פרופ' רפי ביאר ששימש כמנהל רמב"ם ב-13 השנים האחרונות ופרש לגמלאות. עם מינויו הפך ד"ר הלברטל, 60, נשוי ואב לארבעה, תושב זכרון יעקב, למנהלו ה-14 במספר של בית החולים.

ד"ר הלברטל למד רפואה בבית הספר לרפואה בטכניון ועבר התמחות עמיתים באנגליה בשנת 1992 ובבית החולים לילדים בטורונטו, קנדה, ב-1996. לד"ר הלברטל שלוש התמחות שאותן הוא עשה במהלך 32 שנות עבודתו ברמב"ם – ברפואת ילדים, בטיפול נמרץ ילדים ובמינהל רפואי. במילואים הוא שירת שנים ארוכות כרופא מבצעי מוטס בחיל האוויר.

 

 

משנת 2001 היה ד"ר הלברטל אחראי על תחום טיפול נמרץ לב ילדים ברמב"ם, שאותו הקים. בשנת 2009 הוא עבר להנהלת רמב"ם. ומשנת 2013 הוא שימש כסגן מנהל בית החולים כאשר תפקידיו העיקריים היו אחראי על סקטור הרופאים, מנהל תחומי רפואה נלווים, מנהל איכות בטיחות וניהול סיכונים, יו"ר המרכז הבין לאומי ללימודי טראומה והיערכות לפיגוע המוני וחירום, וחבר מטה שעת חירום של בית החולים. לאחרונה מונה ד"ר הלברטל למרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

"לפני כעשר שנים התמזל מזלי להיות מוזמן להצטרף להנהלת בית החולים רמב"ם, ומלבד הצורך ללמוד מקצוע חדש, היות וניהול הוא מקצוע לכל דבר, התלוותה למהלך הזה הזכות לעבוד עם חברי הנהלה מדהימים ומרתקים שכל לבם הוא למען המטופלים והרפואה הציבורית", מסר ד"ר הלברטל, "למדתי רבות מפרופ' ביאר, שאת עבודתו ואת פעילותו למען רמב"ם ותושבי הצפון אני מעריך עד מאוד. לפנינו לא מעט אתגרים, ואני סמוך ובטוח שנעמוד בכולם כפי שהיטבנו לעשות עד היום, בזכות העובדים הנהדרים והצוותים המצוינים שלנו, ולרווחת מטופלינו".

 


 

 


ד"ר מיכאל הלברטל (צילום: פיוטר פליטר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר