הקורס לטיפול בכאב (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מכבי: קורס לטיפול בכאב לרופאים

מחוז צפון של מכבי שירותי בריאות מפעיל קורס לטיפול בכאב המיועד לרופאי המשפחה, לפנימאים, לאורתופדים ולנוירולוגים של קופת החולים ומטרתו היא להעמיק את הידע בתחום הטיפול בכאב

פורסם בתאריך: 3.3.19 11:30

מכבי שירותי בריאות מקדמת תוכנית לטיפול בכאב ולרכישת מיומנויות טיפול IMS (דיקור יבש). במסגרת התוכנית מפעילה קורס לטיפול בכאב במחוז הצפון בשיתוף עם החברה לרפואת שריר שלד המתמחה בדיקור IMS. הקורס מיועד לרופאי המשפחה, לפנימאים, לאורתופדים ולנוירולוגים של קופת החולים ומטרתו היא להעמיק את הידע בתחום הטיפול בכאב.

ממכבי נמסר כי רכישת כלים טיפוליים בתחום תעצים את יכולתו של הרופא ותשפר את איכות הטיפול שניתן לחברי הקופה. עוד נמסר כי במכבי רואים חשיבות בתהליך הפיתוח האישי והמקצועי של הרופאים, ולכן פיתחה הקופה קורס ייחודי שיעניק כלים רפואיים לטיפול בסוגי כאבים שונים, ובהם טיפול פרמקולוגי, טיפול בכאב נוירופטי וטיפול בכאבי ראש, בכאבי גב, צוואר וכתפיים.

 

 

הקורס, שכולל הדרכות פרונטליות והדרכה מעשית לצד למידה מקוונת, מנוהל על ידי ד"ר ניר קפלן, אחראי תחום רפואת הכאב של מכבי במחוז הצפון, ומועבר על ידי רופאים בכירים מהקריה הרפואית רמב"ם.

המנהל הרפואי של מכבי במחוז הצפון ד"ר אייל פורמן: "יזמנו למידה של בסיס הטיפול בכאב בקרב רופאי משפחה, רופאי ילדים ורופאים שניוניים בקהילה על מנת להנגיש את השירות למטופל ולקצר את זמן ההמתנה למטופלים רבים המשוועים לטיפול".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר