מנהלת הסיעוד מעיינה אלבוים והמיילדת הילה הוכהויזר (צילום: אלי דדון)
מנהלת הסיעוד מעיינה אלבוים והמיילדת הילה הוכהויזר (צילום: אלי דדון)

כרמל מציע: ליווי רגשי לנשים לקראת לידה

המרכז הרפואי כרמל מציע שירות לנשים לקראת לידה - ליווי רגשי בגישת Birth Oriented Therapy) BOT). בבית החולים מציינים כי מפגש טרום לידה מאפשר היכרות מוקדמת לקשיים שעלולים להציף את האשה בעת הלידה, ומציאת שיטות ותוכניות טיפול כדי למזער את השפעתם

פורסם בתאריך: 7.4.19 10:44

המרכז הרפואי כרמל מציע שירות חדש לנשים לקראת לידה – ליווי רגשי בגישת Birth Oriented Therapy) BOT). לדבריה של מנהלת הסיעוד של בית החולים אהובה טל, השירות מוצע באופן מקצועי ומסודר רק בכרמל והוא מבוצע על ידי מיילדות מוסמכות שעברו הכשרה מקצועית בתחום.

מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה בכרמל מעיינה אלבוים, המוסמכת לטיפול בשיטת הליווי הרגשי, מסבירה כי מדובר בגישת עבודה עם נשים ועם זוגות בתקופה שסביב הלידה אשר מתמקדת בליווי מקצועי לאתגרים הרגשיים שמופיעים בתקופה זו. השירות מתאים לנשים ולזוגות שחשים חרדה לקראת לידה לאחר טראומה בעבר כמו למשל פגיעה מינית או אובדן של עובר.

 

 

הילה הוכהויזר, מיילדת בכרמל שמרכזת את תחום ה-WOMEN FRIENDLY: "עד כה, נשים עם רגישות יתר לקראת לידה חוו בעת הלידה הצפה רגשית שמנעה מהן להתמודד איתה בצורה טובה. כעת יש הזדמנות למפגש טרום לידה שמאפשר היכרות מוקדמת וחשיפה לקשיים ולטריגרים שעלולים להציף את האשה בעת הלידה, ומציאת שיטות ותוכניות טיפול כדי למזער את ההצפה הרגשית ולהתאים את הליווי המקצועי באופן המיטבי עבור היולדת".

לדבריו של מנהל מחלקת נשים ויולדות בכרמל פרופ' עופר לביא, שירות הליווי הרגשי הוא נדבך נוסף בסל השירותים שמעניקה המחלקה: "אנו מאמינים בטיפול מותאם אישית לכל יולדת ומעמידים צוות רב מקצועי במגוון רחב של תחומים כדי להעניק לה את הטיפול הטוב יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר