ד"ר סמיח באדרנה (צילום: אלי דדון)
ד"ר סמיח באדרנה (צילום: אלי דדון)

כנס רב תחומי על הטיפול בפרקינסון ייערך בכרמל

במרכז הרפואי כרמל ייערך כנס פתוח לציבור על מחלת הפרקינסון. את הכנס מרכזל ד"ר סמיח באדרנה, מנהל שירות פרקינסון והפרעות תנועה במחלקה הנוירולוגית בכרמל, והוא יתקיים בשיתוף עם עמותת פרקינסון ישראל

פורסם בתאריך: 12.5.19 10:41

כנס פתוח לציבור הרחב בנושא מחלת הפרקינסון, המיועד למטופלים ולבני משפחותיהם במטרה להכיר ולהתמודד עם מורכבות המחלה, ייערך במרכז הרפואי כרמל ביום שני, 20 במאי. את הכנס מרכז ד"ר סמיח באדרנה, מנהל שירות פרקינסון והפרעות תנועה במחלקה הנוירולוגית בכרמל, והוא יתקיים בשיתוף עם עמותת פרקינסון ישראל.

את הכנס תפתח יו"ר עמותת פרקינסון ישראל עמיר כרמין שתרחיב על זכויות החולים בישראל ועל הנעשה בעמותה בפרט ובישראל בכלל לקידום החולים בפרקינסון. בכנס ירצה ד"ר באדרנה על החידושים, על התסמינים ועל הטיפולים בשלבים המתקדמים של מחלת הפרקינסון; דנה הלוי, קלינאית תקשורת בכרמל, תסביר על שיטות חדשניות בטיפול בקול ובקשיי בליעה בפרקינסון; ודניאל הורוביץ ממכון הפיזיותרפיה של בית החולים תדגים תרגול גופני מומלץ ועל מניעת נפילות בחולי פרקינסון.

 

 

בכרמל פועלת במסגרת המחלקה הנוירולוגית מרפאת פרקינסון והפרעות בתנועה המטפלת בחולי פרקינסון ומחלות שונות הגורמות הפרעות בתנועה, ובהן דיסטוניות של שרירי הפנים, הצוואר, העיניים והגפיים התחתונות והעליונות, דיסטוניות כתיבה, רעד, "טיקים" מיוקלונוס, כוריאה, הפרעות ביציבה וקשיי הליכה. במרפאה ניתן טיפול על ידי הרעלן בוטוליניום (Botulinum Toxin), והיא פעילה במחקרים קליניים ובסיסיים בשיתוף עם הפקולטה לרפואה בטכניון ועם גורמים נוספים.

ההשתתפות בכנס היא ללא תשלום לכל חברי קופות החולים על בסיס רישום מוקדם באתר בית החולים כרמל באינטרנט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר