ד"ר אוהד הוכמן בכנס "שייכים - Belonging" (צילום: ללי יעקב, אקי"ם ישראל)
ד"ר אוהד הוכמן בכנס "שייכים - Belonging" (צילום: ללי יעקב, אקי"ם ישראל)

"יש להתאים את בית החולים לאוכלוסיות מוחלשות"

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן ניהל מושב בנושא רפואה מונגשת בכנס "שייכים - Belonging" של אקי"ם ישראל ואינקלוז'ן העולמי. ד"ר הוכמן: "אנו נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים של לוח תקשורת ייחודי בין אנשי הצוות הרפואי לבין אוכלוסיית המוגבלים שכלית-התפתחותית"

פורסם בתאריך: 9.12.19 11:37

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן ניהל מושב בנושא רפואה מונגשת בכנס "שייכים – Belonging" – יוזמה משותפת של אקי"ם ישראל ואינקלוז'ן העולמי (Inclusion International), שהוא ארגון הגג של ארגוני משפחות ואנשים עם מוגבלות שכלית בעולם. את הכנס, שהתקיים במשך יומיים במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, פתח נשיא המדינה ראובן ריבלין, והשתתפו בו כ-1,600 איש ובהם אנשים עם מוגבלות שכלית, בני משפחותיהם, קובעי מדיניות ואנשי מקצוע מהארגונים התומכים באנשים עם מוגבלויות.

מטרת הכנס היתה הטמעת תפישות עדכניות ממוקדות אדם (Person Centered Approach) והפיכתן למדיניות ציבורית לתמיכה באנשים עם מוגבלות בישראל שתכלול את ערכי ההכללה (Inclusion) ואת זכות הבחירה של האדם. בכנס הוצגו סיפורי הצלחה ומקרי בוחן מהארץ ומהעולם במגוון נושאים מהותיים שמעסיקים את אנשי המקצוע בתחום, את האנשים עם המוגבלות השכלית ואת בני משפחותיהם.

 

 

ד"ר הוכמן: "אני רואה חשיבות רבה בפעילות בקהילה שבמסגרתה יש להתאים את בית החולים לאוכלוסיות מוחלשות. במסגרת פעילות זו יהיה בית החולים מעורב בקשיים הבריאותיים של חוסים במוסדות, בבתי אבות ובמחלקות אשפוז גריאטריות, ושל ילדים בפנימיות ובמשפחות אומנה. אנו נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים, ביחד עם משרד העבודה והרווחה ועם אקי"ם, של לוח תקשורת ייחודי בין אנשי הצוות הרפואי לבין אוכלוסיית המוגבלים שכלית-התפתחותית, שיכול להעביר את המסרים של אוכלוסייה זו בפשטות ובקלות".

ד"ר הוכמן הדגיש כי "במסגרת פעילות זו, בכוונתנו לקיים בקרוב בבני ציון מפגש של הפורום העוסק באוכלוסיות עם מוגבלות שכלית-התפתחותית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר