שר הבריאות יולי אדלשטיין במתחם התחסן וסע (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
שר הבריאות יולי אדלשטיין במתחם התחסן וסע (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

שר הבריאות ביקר במתחם התחסן וסע של מכבי

שר הבריאות יולי אדלשטיין וצוותו ערכו סיור במתחם התחסן וסע של מכבי שירותי בריאות בחניון של האיצטדיון העירוני בחיפה. אדלשטיין: "מדינת ישראל רכשה כ-4.2 מיליון חיסונים נגד שפעת - פי שניים יותר מאשר בכל שנה אחרת. כשאתם מתחסנים, על הדרך היכנסו למתחם הקורונה הסמוך"

פורסם בתאריך: 11.11.20 09:22

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר אתמול (שלישי) במתחם התחסן וסע של מכבי שירותי בריאות בחיפה, שהוקם לפני כשבועיים בחניון של האיצטדיון העירוני במטרה לחסן את מבוטחי קופת החולים נגד שפעת. אל אדלשטיין התלוו מנכ"ל מכבי רן סער, ראש חטיבת הבריאות של קופת החולים ד"ר מירי מזרחי-ראובני וראש מחוז הצפון של הקופה ד"ר גלית קאופמן.

בתום הסיור קיבלו שר הבריאות וצוותו סקירה על ההיערכות של מכבי לחורף ולתחלואה הכפולה – גם של קורונה וגם של שפעת – וסער ציין כי "המתחם הזה הוא פתרון ייחודי ויצירתי לחיסון המוני, תוך שמירה על ריחוק וללא סכנת הדבקה".

 

 

אדלשטיין אמר במהלך סיור: "אנשים שמגיעים לכאן עוזרים לנו להתמודד עם סכנת התחלואה הכפולה בחורף הזה. יש הרבה תסמינים זהים לקורונה ולשפעת, ולכן השנה, יותר מאשר בכל שנה אחרת, חשוב שמי שעומד בקריטריונים יתחסן, ולפחות את המחלה החורפית הזאת נסיר מהשולחן. מדינת ישראל רכשה כ-4.2 מיליון חיסונים נגד שפעת שממשיכים להגיע לארץ – פי שניים יותר מאשר בכל שנה אחרת. כשאתם מתחסנים, על הדרך היכנסו למתחם הקורונה הסמוך. כך נמגר ביחד את המחלה".

ד"ר קאופמן: "הקורונה והשפעת יצרו מציאות חדשה. הצוות שלנו יזם את הרעיון היצירתי של מתחם התחסן וסע, ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת האיצטדיון הצלחנו להקים משהו שאין כמותו בארץ".

 

השר יולי אדלשטיין, ד"ר גלית קאופמן ורן סער (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

השר יולי אדלשטיין, ד"ר גלית קאופמן ורן סער (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר