ד"ר קרן לביא-נבו (צילום: אלי דדון)
ד"ר קרן לביא-נבו (צילום: אלי דדון)

ד"ר לביא-נבו היא המנהלת החדשה של הפגייה בכרמל

ד"ר קרן לביא-נבו, 46, נכנסה לתפקידה החדש כמנהלת מחלקת ילודים ופגים במרכז הרפואי הכרמל לאחר שהחליפה את פרופ' אבי רוטשילד: "המטרה שלי היא להוביל רפואה איכותית ויוזמת שכוללת הכנסת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. נוסף על כך אני שואפת לקדם שימוש חדשני בטכנולוגיות קיימות"

פורסם בתאריך: 31.1.21 09:23

ד"ר קרן לביא-נבו נכנסה לתפקידה החדש כמנהלת מחלקת ילודים ופגים במרכז הרפואי הכרמל. ד"ר לביא-נבו, תושבת חיפה בת 46, נשואה + שלושה, היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון ובעלת התמחות ברפואת ילדים והתמחות על בנאונטולוגיה. היא סיימה השתלמות באקו-קרדיוגרפיה תפקודית בפגים בבית החולים האוניברסיטאי לילדים בוונקובר, קנדה. נוסף על כך, היא אחראית על תוכנית התמחות מבוססת יכולות למתמחים מיילדים בכרמל, וחברה בצוות ההיגוי הארצי של מניעת זיהומים בפגייה.

"המצוינות של הפגייה בכרמל היא תולדה של טיפול מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש, ביחד עם יחס אישי למטופלים ולמשפחותיהם, עם יחסי עבודה מעולים בין הצוותים הרפואי, הסיעודי והפרא רפואי, ועם עבודת צוות הדוקה עם המחלקות המשיקות לנו – מחלקת נשים וילדים", אומרת ד"ר לביא-נבו, "מגיע קרדיט גדול לקודמי בתפקיד אשר השכילו לבנות מחלקה מצוינת, ובמיוחד לפרופ' אבי רוטשילד".

 

 

לדבריה, "המטרה שלי היא להוביל רפואה איכותית ויוזמת שכוללת הכנסת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. נוסף על כך אני שואפת לקדם שימוש חדשני בטכנולוגיות קיימות. אנחנו נמצאים בעידן של קשר חזק בין בית החולים לקהילה, כאשר הקהילה מהווה המשך ישיר של האשפוז. אני רוצה לקדם שירות שבו נאונטולוג יעבוד בקופת החולים ויראה פגים לשעבר, על כל המורכבות הרפואית שלהם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוני

    מדוע מדווחים תמיד האם אדם נשוי או רווק, וכמה ילדים יש לו?
    האם יש חשיבות לנתונים כאלו, הם אומרים משהו על יכולתה לתפקד או חוסר יכולתה לתפקד?
    האם אדם שיש לו רק שני ילדים או ילד אחד יתפקד אחרת? יותר או פחות נחשב?
    לא מבין למה החדירה הזו לפרטיות כשמדווחים על מינויים.
    מעמדו המשפחתי של אדם לא צריך להיות פקטור לדיווח.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר