ד"ר איווטה מינצמן (צילום: אלי דדון)
ד"ר איווטה מינצמן (צילום: אלי דדון)

מנהלת חדשה לבנק הדם בכרמל

באירוע שערכה הנהלת המרכז הרפואי כרמל העניקו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהל המכון ההמטולוגי ד"ר מאיר פרייס את כתב המינוי לד"ר איווטה מינצמן לתפקיד מנהלת בנק הדם של כרמל. ד"ר מינצמן: "אני רוצה לתת את השירות המהיר והטוב ביותר לטובת כל צרכי הדם של בית החולים"

פורסם בתאריך: 2.3.21 14:45

ד"ר איווטה מינצמן מונתה למנהלת בנק הדם של מרכז רפואי כרמל. באירוע שערכה הנהלת כרמל העניקו לה מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהל המכון ההמטולוגי ד"ר מאיר פרייס את כתב המינוי.

ד"ר מינצמן למדה רפואה בגיאורגיה והתמחתה ברפואה פנימית. בשנת 1996 היא עלתה לישראל, התמחתה בהמטולוגיה ועבדה במחקר במרכז הרפואי בני ציון וכרופאה פנימאית בכירה במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בשנת 2012 היא הגיעה לכרמל, עבדה בחדר המיון כרופאה פנימאית בכירה, ובהמשך הצטרפה לצוות המכון ההמטולוגי.

במסגרת תפקידה תהיה ד"ר מינצמן אחראית על הצד הקליני של בנק הדם, אשר בודק ועוקב אחר מוצרי דם, בודק ומתאים מנות דם לנשים בהיריון ובניתוחים כירורגיים, ומסייע בחינוך הדור החדש של הרופאים בהכרת בנק הדם. ד"ר מינצמן תעבוד בצמוד עם מעבדת בנק הדם בניהולה של ד"ר מעיין שיינר.

 

 

"אני רוצה לקדם את בנק הדם לטובתם של כל צוותי בית החולים, ובעיקר במחלקות הפנימיות", אמרה ד"ר מינצמן, "אני רוצה להגביר את המודעות להכרת בנק הדם לדור הצעיר ולדור הוותיק של הרופאים ולתת את השירות המהיר והטוב ביותר לטובת כל צרכי הדם של בית החולים".

ד"ר גולדברג: "מנהלת בנק הדם הוא תפקיד מאתגר וחשוב ביותר, ואני בטוח שביחד עם ד"ר שיינר תוביל ד"ר מינצמן את בנק הדם למקומות טובים ומוצלחים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר