דנה פטרנקו ודניאל גולטמן ז"ל
דנה פטרנקו ודניאל גולטמן ז"ל

דנה ודניאל מצאו את מותם כשהוא מגן עליה בגופו

דנה פטרנקו, בת 23 מחיפה, ובן זוגה דניאל גולטמן ירדו ביום שישי למסיבת הטבע בעוטף עזה, ולא שבו. כש דנה חטפה פיק ברכיים ולא הצליחה לרוץ. גולטמן נשאר לצדה, והשניים נרצחו על ידי מחבלי החמאס. החמסה שהיתה מקועקעת לה על יד ימין לא שינתה את גורלה

פורסם בתאריך: 12.10.23 07:08

דנה פטרנקו, בת 23 מחיפה, למדה בכיתה המדעית בבית הספר עירוני ג' ושירתה כמקפלת מצנחים. היא היתה אמורה להתחיל לימודי פיננסים בשנת הלימודים הקרובה, אך זה כבר לא יקרה.

פטרנקו ירדה ביום שישי למסיבת הטבע בעוטף עזה ביחד עם בן זוגה דניאל גולטמן, תושב ראשון לציון. בימים האחרונים שיתפה אמה אולגה פורמן פוסטים ותמונות של דנה ודניאל, שהקשר האחרון איתם היה ביום שבת בשעה 8:00 בבוקר. האם תיארה מה הם לבשו במסיבה ואלו קעקועים יש לבתה, אספה כל בדל מידע מניצולים שהיו במסיבה ברעים. מסתבר שבזמן שהיה צריך להמשיך לברוח, דנה חטפה פיק ברכיים ולא הצליחה לרוץ. גולטמן נשאר לצדה, וכך השניים מצאו את מותם כשהוא מגן עליה בגופו. החמסה שהיתה מקועקעת לה על יד ימין לא שמרה עליה ולא שינתה את גורלה.

 

 

חברתה הטובה אליסה אבלסקי מספרת: "היו לה המון המון תוכניות לעתיד. היא היתה תמיד נכונה לעזור לכל משימה והיתה ילדה של משפחה – עזרה תמיד עם אחיה הקטנים, כמעט גידלה אותם. יש לה אחות עם עיכוב התפתחותי, והיא התייחסה אליה כשווה בין שווים ודאגה לה מאוד. היא אהבה לחגוג, לשמוח ולרקוד. אהבה את החיים. יהי זכרה ברוך".

פטרנקו השאירה אחריה הורים ושני אחים קטנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר