ילדי השמרטפייה בפעילות (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
ילדי השמרטפייה בפעילות (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

מלחמת חרבות ברזל: במרכז הרפואי כרמל נפתחה שמרטפייה לילדי העובדים

בשל סגירת בתי הספר ומסגרות החינוך וכדי לאפשר לצוותים להתרכז בעבודה בראש שקט, יזמו במרכז הרפואי כרמל, בשיתוף עיריית חיפה, פתיחת שמרטפיית חירום מסודרת וממוגנת לילדי העובדים מגילאי הגן ועד בית הספר

פורסם בתאריך: 15.10.23 14:50

"השמרטפייה של בית החולים זו יוזמה פשוט נפלאה", אומרת ורד מועלם ממכון הפיזיותרפיה של המרכז הרפואי כרמל, שהביאה הבוקר (ראשון) את בתה טלי, בת 4, לשמרטפייה שנפתחה בעקבות אירועי המלחמה.

מועלם היא אחת מתוך מאות רבות של עובדים ועובדות המרכז הרפואי כרמל, העסוקים בימים אלו בהענקת טיפול מיטבי לפצועים הרבים ממבצע חרבות ברזל ולשאר המאושפזים.

ורד מועלם ובתה טלי בשמרטפייה של כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

ורד מועלם ובתה טלי בשמרטפייה של כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

בשל סגירת בתי הספר ומסגרות החינוך וכדי לאפשר לצוותים להתרכז בעבודה בראש שקט, יזמו במרכז הרפואי כרמל, בשיתוף עיריית חיפה, פתיחת שמרטפיית חירום מסודרת וממוגנת לילדי העובדים מגילאי הגן ועד בית הספר.

 

 

מועלם: "הפעלת הקייטנה מרגיעה אותי. כך אני יודעת שהיקרה לי מכל בידיים אחראיות ודואגות, ואני יכולה לצאת לעבודה לכמה שעות בראש שקט. יישר כוח ותודה רבה להנהלת בית החולים ולכל העוסקים במלאכה על היוזמה והביצוע המוצלח".

בשמרטפייה נהנים הילדים מפעילויות שונות, בהן משחקים ופעילויות ספורט מגוונות בעזרתם של מתנדבים רבים מתנועות נוער, ילדי עובדים, שינשינים ממחנות עולים, חיילים ועוד.

לאה שוורצמן וצוות השמרטפייה (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

לאה שוורצמן וצוות השמרטפייה (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

לאה שוורצמן, ממונת פמ"א ממחלקת משאבי אנוש, מי שמובילה ומארגנת את הפרויקט החשוב: "המרכז הרפואי כרמל הוא משפחה אחת גדולה עם לב ענק. אני נהנית לראות את הילדים משחקים, נהנים ובורחים מעט מהמציאות הקשה, והכי חשוב שאנו מאפשרים להוריהם לעבוד ולטפל בחולים בשקט ובביטחון. אני רוצה להודות לשותפים שלנו בעיריית חיפה, ענת שייר ואיריס גרוסמן, ולצוותי כרמל, בהם צוות המטבח, בניהולו של עופר פישמן, מחלקת המשק והנהלת הסיעוד שבלעדיהם לא היינו מצליחים להקים מערך שמרטפייה בטוח, פעיל וגם שמח".

לצידה של שוורצמן מסייעות ועוזרות עינב, רכזת פמ"א, ויעל הר ציון, מהמכון הפתולוגי של המרכז הרפואי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר