עזה מופצצת (צילום: דובר צה"ל)
עזה מופצצת (צילום: דובר צה"ל)

החיסולים של בכירי חמאס בעזה נמשכים

מטוסי חיל האוויר, בהכוונת מידע מודיעיני של שב"כ, חיסלו הלילה את ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור ועדות ההתנגדות העממית ברפיח ראפת חרב חסין אבו הלאל. כלי תקשורת ערביים מדווחים כי גם חברת הלשכה המדינית של חמאס ג'מילה א-שאנטי חוסלה. וד"ש לקאסם סולימאני

פורסם בתאריך: 19.10.23 09:12

לאחר שביום שלישי חיסל צה"ל את איימן נופל, מפקד חטיבת המרכז בגדודי עז א-דין אל-קסאם – הזרוע הצבאית של חמאס – שנהרג בתקיפה של צה"ל במחנה הפליטים אל-בורייג' במרכז רצועת עזה, הלילה (בין רביעי לחמישי) חיסלו מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת מידע מודיעיני של שב"כ, את ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור ועדות ההתנגדות העממית ברפיח ראפת חרב חסין אבו הלאל.

הבוקר דיווחו כלי תקשורת ערביים כי חברת הלשכה המדינית של חמאס ג'מילה א-שאנטי, שהיתה האשה היחידה במועצה המחוקקת הפלסטינית והאשה הראשונה שכיהנה בלשכה המדינית של חמאס, חוסלה גם היא בתקיפה של חיל האוויר. א-שאנטי היתה אשתו של עבד אל-עזיז א-רנתיסי, ממייסדי תנועת חמאס, שנהרג על ידי צה"ל בסיכול ממוקד בשנת 2004. א-שאנטי, ילידת מחנה הפליטים ג'באליה ברצועת עזה, היתה מבוקשת בישראל אחרי שהובילה את צעדת הנשים לשבירת המצור.

בתוך כך, רשת אל-מיאדין המזוהה עם חיזבאללה דיווחה כי בתקיפה הישראלית הלילה נגד יעדים של ארגון הטרור נפגעה אנדרטה לזכרו של קאסם סולימאני, ראש כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים שחוסל על ידי ארצות הברית בשנת 2020, סמוך לכפר כילא.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר