המרכז הרפואי לגליל (צילום: דוברות המרכז הרפואי)
המרכז הרפואי לגליל (צילום: דוברות המרכז הרפואי)

המרכז הרפואי לגליל לא מאשר לצוותי BBC לסקר בשטחו

בהודעה לתקשורת שהוציא דובר המרכז הרפואי לגליל בנהריה נכתב: "המרכז משהה בזמן הזה, עד הודעה חדשה, את הכנסת ה-BBC לסיקור בין כתליו". ל"כלבו - חיפה והקריות" אמר הדובר גל זייד: "אנחנו מקווים שגם מוסדות נוספים יפגינו סולידריות ויסרבו כמונו לשתף פעולה עם כלי תקשורת שמסקרים את המציאות באופן מוטה"

פורסם בתאריך: 21.10.23 00:43

המרכז הרפואי לגליל בנהריה הודיע כי לא תאושר היום (שבת) כניסת צוותי רשת השידור הבריטית BBC לשטח בית החולים.

דובר המרכז הרפואי גל זייד הוציא הודעה לתקשורת שבה נכתב: "אני מבקש לעדכן כי לפני דקות אחדות הודעתי לצוות BBC, שתכנן להגיע לצילומים אצלנו מחר בבוקר, את ההודעה הבאה – 'המרכז הרפואי לגליל משהה בזמן הזה, עד הודעה חדשה, את הכנסת ה-BBC לסיקור בין כתליו'".

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר זייד: "ההחלטה לא לאשר את כניסת ה-BBC לשערי המרכז הרפואי לגליל היא עקרונית ויש בה אמירה. זו לא החלטה טכנית מקרית. הוצאתי את ההודעה לתקשורת בתקווה שגם גופים ומוסדות נוספים במערכת הבריאות ובכלל במדינה יפגינו סולידריות, בטח בזמן המלחמה, ויסרבו כמונו לשתף פעולה עם כלי תקשורת ועם גורמים שמסקרים את המציאות באופן מוטה שפוגע בכל אזרחי ישראל ללא אבחנה, ומסרבים לראות בחמאס ארגון טרור".

יש לציין שמנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר מסעד ברהום הוא ערבי נוצרי, שחרת על דגלו ערכים של סובלנות וקבלת האחר ומאמין בדו קיום ובחיים משותפים.

אתמול דווח כי לנוכח גל דברי הביקורת החריפים שהוטחו בה הודיעה מועצת המנהלים של BBC כי הרשת לא תשתמש יותר במילה "חמושים" לתיאור ארגון החמאס אלא במילים "קבוצה שהוגדרה על ידי ממשלת בריטניה וגורמים נוספים כארגון טרור" או בשם הארגון "חמאס". עד כה סירבה הרשת להגדיר את חמאס כארגון טרור.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מדובר בערוץ תעמולה, לא חדשות

    האמירה צריכה להיות לזרוק את ה-BBC מישראל, לא לתת להם גם לסקר בעזה.
    להודיע שהם יהיו מטרה ככל המטרה ולא מוכרים ככלי תקשורת אלא כלי תעמולה

  2. ערבי טוב הוא אחד שמתחת להריסות בעזה.

    דו קיום?
    כול עוד בערבי נשמתו הוא יוציא את נשמת היהודי !
    בשואה לא היו "דעות נוספות"- היו יהודים ויודנראט שתמכו באדולף!!!!

  3. צבי מנור

    בית חולים זה מקום מיעד לחולים, ופצועים, לא קרקס, או מגרש כדורגל.bbc יכולים לעות כתבות במקומות אחרים ולהסתובב חופשי בלבנון, עזה ומצרים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר